Cumu travaglià dopu un divorziu?

Solu d'ayer eranu la parenti più belli, ùn puderianu micca esse campatu ghjornu d'altri senza l'altri è resolviu tutti i so affari together. Ma a vita hà fattu e so correzione, è cum'è un perutu da u celu, un veredictore sonò: "Semu divorziatu!". Ma hè questu un verificatu, o u missaghju di salvezza? Hè stu episodiu dramaticu accussì terribili, cum'è noi n'imaginu? Eccu cumu per survigliarii dopu u divorziu, parleremu cusì.

Comu a calmà dopu un divorziu?

Hè una cosa chì u divorziu hè facilmente perciatu da nimu. Dopu tuttu, questu ùn hè micca solu di disappruverimentu in una persona prublema, ma ancu un void chì hè furmatu nantu à u situ di l'esperimenti abituali. Fighjatu da u nostru destinatu è a vita di almenu qualcosa persone significante hè sempre una tragedia. Ma hè cusì terribbli cumu si prisenta in a nostra vista? I sicicloni dicenu - dopu a siparazioni ùn soffrenu micca per a persona stessu, ma per u locu ch'eddu hà occupatu in a nostra vita. Ma, sfurtunatamenti, tali affirmazioni ùn anu micca aiutu à risponde à a quistione: "Cumu ricuverà da u divorziu?". A situazione hè aggravata da u fattu chì a nostra societa percive una donna divorzia cum'è un ughjettu di pietà è simpatia, invece di furnisce l'uccasione di crede in ellu è ripiglià da u dramme psicologicu. È se tali opportunite ùn hè micca dati da l'altri, deve esse creatu da noi stessi.

A so vita di a donna, dopu à u divorziu, hè una serie di depressioni, chì anderanu in u travagliu, o più peggiu, a participazione attiva à a vita di i zitelli. In altri dritti, hè qualcosa di qualsiasi chì aiuta per distractà da u pensamentu pesante o si scurdate di sè stessu. Cumu inizià una vita normale dopu u divorziu è ùn pensà à pensà u passatu? Per principià, hè impurtante piglià diversi passi impurtanti:

Cumu principià a vita dopu u divorziu?

Un rolu impurtante in cumu per cumincià a vita dopu avè un divorziu ghjucatu da u fattu chì hà iniziatu a dissoluzzioni di u matrimoniu.

Sì u maritu, chì seguitanu, pruvate a tecnica psicologica:

  1. Imagine l'imaghjina di u vostru anzianu. Ricurdativi di quantu duluri è diffiuli chì hà causatu. Cumu si sentenu per voi? Quante forza serebbe in ellu, ricurdendu a so imatge?
  2. Imagine chì tutti i prublemi chì vi purtò à a vita sò stati fatti da a vostra dumanda. Ie. avete dumane in un modu di modu per insignà qualcosa.
  3. In una vuci interna, riferite à l'imaghjini di u so maritu è ​​dumandate ciò chì hà amparatu in e situazione chì hà creatu per voi. Truverete sèntenu a risposta.
  4. Mentalmente ringraziu à u maritu per ciò chì hà fattu, u tentativu di diventà un bonu maestru.
  5. Analise, chì vo vulete sentinu?

Aiutra tècnica vi aiutavvi in ​​una situazione si avete principiatu a terminazione di u matrimoniu, ma ùn sapianu cumu viaghjà in più dopu u divorziu. Hè fattu ancu cum'è l'anticu, ma esattamente ciò chì toccu:

  1. Imaghjene chì u vostru anzianu è tuttu u dulore chì site causatu per rinunzià a rilazioni.
  2. Per un pezzu di sicondi, imagine chì questu modu hà dumandatu à insignà qualcosa.
  3. Fai a dumanda ciò chì avete dete in a vostra rilazione cù ellu, è ciò chì avete amparatu.
  4. Grazie l'antica cuma per esse u megghiu studientu.
  5. Analise e vostre senteri annantu à u vostru ex maritu.

Quasi ogni donna siconda pensa à cumu viaghjà dopu à u divorziu. U regule principale in questa situazione ùn hè micca di rinunzià è pruvate truvà prufiziatu in ciò chì successe. A vita ùn finisce quì. Appena passa un passatu fundamentale. E depende di voi s'ellu serà felice. Fighjate à a vita positivamenti, ùn finisci. È in tutta l'orizzonte, hà preparatu per voi assai più sorpresa positivi.