Cumu stenderizza li balli?

Parechje cun di a famiglia di a situazione: finu à seguitamu a cumprà i scarpi, chì avete sighjatu di qualchì tempu. Inoltre, aspetta un bellu tempu, quandu i venduti staggiani è u prezzu di bè mercatichi chì falà da a mità. È finu à questu ora hè venutu stu mumentu: ora in un vestibulu u novu casu stylu cù un vestitoriu pocu bonu hà lodatu. Ma ùn hè micca esse sceltu chì si duverà esse purtatu. È, finu à chì pensate cumu per stretchjà i vostri balletuli favuriti, vi vulete accumincià à panic. Dopu tuttu, certi volte i metudi pruposti sò micca efficace. Ma in tuttu, bisognu di cunnosce qualcuni di i sicreti di a donna, chì permettenu stretchjà i vostri pezzi per u mettenu dirittu.

Cumu stenderizza i scarpi di ballet chì stetennu - i trucchi main

  1. Fast, ma un modu pocu caru hè chì avete bisognu di piglià i scarpi à u pittore più vicinu. Eccu, cù l'aiutu di pads specials, hè stesu.
  2. Pigliemu l'oliu vegetale, castor, chì assai rinfurzanu i cissotte, o Vaselina ordine, chì ponu esse acquistatu in ogni farmazia. Pruite un pruduttu di queste mediu di quelli setturi di u ballu chì deve esse tinnuttu. Appena, mette nantu à calzini di cuttuni è cammina pi l'appartamentu durante 3-4 ore. L'unicu inconvendência di stu metudu hè chì l'oliu ponu tàcaru i scarpi di l'internu.
  3. No menu modulu efficau hè di trattà a parti interna di u ballu cù l'alcoolì. Per fà questu, avete bisognu di vodka o cologne. Pouru u liquidu in un spray o l'hà spusatu cù una spugna. Pigliemu un pezzu per andà. Allora, cum'è in u metudu previ, metterà nantu à un calzate è cammendu in i scarpi per parechje ghjorni. A strada, hè bonu di ballà in ballet. Ghjè in u ballu chì u pede hà tuccatu, è allungatu.
  4. U primu truccu di ballet estieghja hè chì u fashionista necessitanu calcutti di u lumi. Wet it in acqua calda, strinciate un pocu, è po nantu à u ballu. Di sicuru, questu hè assai inutilità, ma a bellezza precisa sacrificiu.
  5. Sì ùn vogliu torturà cun cammellu in calceti di lignu, in una sarraffa o un supermercatu grandi compru spuma o un spray especial, creatu precisamente per i vostri propii. True, quì avete bisognu di passà micca solu in l'scuma, ma ancu in u stretcheru (scarpiu di legnu o plastiche in forma di pede).

Cumu stretchiri li scarzi di ballet di coiu?

Ideale per i scarpi di cori:

A seconda via hè a seguita:

Cumu stenderu i scarpi di Suède?

Ùn si scurdate micca quella bellezza ùn pò mancu fà cù l'acqua. Per fà cresce u zicchinu in grandezza, avete bisogna sapere di bagnatoghji sottu u acqua fogera. Eccu avemu bisognu di l'aiutu senza acqua, ma vapuri. Allora aghju putate nantu à calzini da u cuttùinu è cammendu in i scarpi finu à chì si secca.