Khachapuri in Georgian

I platti di cucina di u georgiana sò assai gustosi è sodisfaenti. Cume cook khachapuri in georgiano, leggi sottu.

Khachapuri in georgiano - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U furmagliu chì grind the rattulu, è cernigliavvi u fioru per un pezzo è pour u fretu di pane. Facemu un groove in u cullettu resultante, pour à u matzoni, impone in u ovu, mette u zuccheru è l'oliu vegetale. Amassi a massa. Ùn serà micca bellu, ma elasticu. Ci putemu per una ora in u friddu, impannillatu in film. Dopu quessa, piglià a pasta, rende è diviziu in pezzi. Scorciamu ogni in un capu finu. À u centru, aghjustate u furmagliu è coglie i canteri, chì parte di u centru apertu. Turnate u pastore in tale manera chì u furmagliu ùn viaghja è di scambià cù un pappu. Calami u fornu è pusò i fiori in u focu liatu. Munta à vermi cù una temperatura moderata.

Khachapuri in georgiano - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Siftemu a farina è formate una depressione in a muntagna. Calami calenzana u latte, un pocu di questu. Pour le lignu in a farina, aghjunghje 2 oevi è ghjira a massa. Avà per u riimplante l'aghjunghjemu u furmagliu è u salinu un pocu. Divide in 5 parte. Ogni gaddate è formate una torta prima. Ogni chjude d'elli si trova in acqua di ferita durante 10 segundos. Dopu quessa, rinsegna cù acqua fredda. Cremessi a pappaglia di u bagnu cù l'oliu, fate pastelli. Scorciemu l'oliu in pezzi. Per ogni cìtimu ponu pezzi di mantra è un furmagliu. Scopre a cima cù u sicuru zuccherinu è ripiglianu novu u riposu. A superficia di l'ultimu di elli hè lubricatu cù l'oliu è a catina. Mandemu u khachapuri durante 40 minuti in un fornu moderatu caliatu. Duranti stu tempu, u pruduttu finitu era bellu biancu.

Khachapuri hè una vera ricetta georgiana

Ingredients:

Preparazione

Preparate a massa di khachapuri in georgianu: pour a farina in a tazzuletta, aghjunghje a mantova affucata, mettite bè cù e mani, aghjunghje kefir, soda, cunfezzu di novu. Sì a massa hè troppu duru, pour un poveri acqua calenta è torna sulati a pasta. È s'ellu hè stata troppu tortu, aghjunghje a farina. A pasta finita hè stata a meza ora. E dopu avè dicemu chì ci anu da scorri à un pilu di 1 cm di grossu à u centru, fate u furmagliu gratu. Dopu a pianta è richetà cù cura rigalu à u tagliu correctu. Trascendu cù cura à una padedda cù a mantra è à un focu moderatu, friture da un ucu, è poverete turnate è fritterà da a seconda volta à una crustula ruddy.