Tunicia cù mani propriu

A tunica hè un elementu simplici è versatile di vestitevule chì ogni donna, nena o nica puderia avè. Dopu tuttu, ghjocu u rolu di vestitu per u restu . Questa robba cusì grande cù trousers o jeans, è cù faldes. Hè bastatu faciule faciule una tunicera cù i so propria mani. Per fà questu, ùn hè micca necessariu avè qualchissimu sapori, ma solu per esse capace di utilizà una maquette di cusgitura.

In questa classa maestra avemu cusì una tunica per una zitella. Ma, seguitate i stessi struzzioni, pudete fà creà facilmente un blouse per adulti. Tunicu - "farfalla" grazia à i manichi d'aire è di cutie longhi serà assicuratu tutta a cosa. E a simplicità di l'esecutà è una quantità à pocu quantità di materiale necessariu aiutà à trattà a so cumpagnia ancu pè pussibile averebbe. Vi parvarate in e fasi cumu di costru una zucca cun e vostre propriu mani.

Instructions

Per u travagliu avemu bisognu:

Avete prima a cumincià à creà una nova robba versatili. Scavà una tunica, seguendu a nostra classa maestru in e stages:

  1. Per principià, ci necessitamu ogni brusa chì aiuta à aiutà à determinà a talla di u collu è l'altezza di e maniche. A chaise ùn devenu esse squadra.
  2. Scavalcate sta tunica senza patrones, chì devenu esse custruitu, pussidennu sapori e sapè fà. Per creà quella cosa originale, avemu bisognu di un mudellu assai simplicatu, chì pò esse stampatu in pocu minuti in un fogliu di carta, usando una brusa preparata.
  3. Marcu nantu à a carta di carta u cutout di a futura tunica. E anche a determinazione di a longu di u pruduttu stessu è u longu di manichevuli desitvuli. In questu manual, a larghezza di a cammisa à u codice hè sceltu. Questa hè una opira assai dolce è gentca per una piccola. A petra, i manichi di tunica - "farfalli" pò esse più longu.
  4. Utilizendu un patronu, aghjustatu a pratica per a futura tunica da u tessulu, affinchendu una petite allowance.
  5. In novu appunemu à a cunetta di u travagliu, per definisce a prufundità di u cutout.
  6. Da a tela restante, tagliate dui tezzii cù quale travaglià u collu di a tunica.
  7. Allora aghjunghjeghja i costigli in spalla.
  8. Dopu quì, avete bisognu à scaccià i canteri di a piezzu è i puntò in a macchina
  9. Avemu vistutu a tunica nantu à u mudellu è marcate l'altitudine di e costi latini.
  10. Stitch u costi partitu cù una macchina.
  11. Determina l'altezza di a cintura è a cose una cinta di gomma.
  12. A creazione di una tunicera simplici è bella hè stata cun ella.

Amparate ancu cumu crià una tunica senza un patronu di sè stessu .