Saccheghje cù e vostre mani

Porti d'elevazione à u garage , fatta da elli, hè un disignu abbastanti stante è faciule d'utilizà per arrangiari è entrata in u carru. Puderanu esse usatu per u disignu di l'altre edifiziu, ma in a maiò parte di i casi ci sò in garages.

Avvanzi è disadvanessi di e porte altru

Cumu cù qualchì altre tipu di struttura, ci sò vantaghji è disadvantages à l'apertura di l'entrata à e porte.

Frà tutte l'aspettu pusitivu hè l'uveru spaziu da l'esternu, postu chì i porti d'elevazione si movenu nentru di u garianu è ùn esigene micca un spaziu chiuvinatu per chjusu è apertendu e porte, cum'è, per esempiu, cù strutture ortesi o svantaiche. Questa porta hè abbastanza fiada, ùn hè micca cusì faciule. Questu serà un guaranzia supplementu di a sicurità di u vostru caru. A maiò parte di l'elementi di ei porti sò situati nant'à u locu, questu, hè megliu prutigatu da u ventu è a precipitazione, è dopu, è a corrosione di u metale.

I disgrazii di i strutturi d'elevatori sò u so prezzu più altu, postu chì tutti i parti sò deve esse fatta di metallo gruffu. Questa porta ùn hè micca assai fàciule per disignà, è un bonu ritimu in stu casu hè assai impurtante per l'operazione perfetta di l'estructura. In ogni casu, i porti d'elevazione cù un accontu miccanicu pò esse fatta indipindente, ma e porte l'autumàticu cù i so propri mani hè cumpritu solu per esse problematicu. È simplice è più prezzu per un non-specialista per esempiu una struttura pronta per a apertura è à altru una porta.

Travagliu preparatori

Per fà e porte à u garage cù i so propria mani, hè bisognu à dispunibule nantu à i materiali è l'arnesi necessarii. Per un travagliu suchu, definitivu esse bisognu di una suluzione è capacità per travaglià cun ellu. Anu adattate sò un búlgaro e un chjave cun forchetta, una sirma per u metal. Per a fabbricazione di u bastimentu di a porta, hè necessariu di cumprà un prufissimu in U in u profiltu cun un grossu di più di 3 mm. Inoltre, hè dumandata una chapa metale di 2 mm di grossa. Quandu i rote fitte quelli chì sò stallati nantu à u skate. Coglieli è articuli pò piglià quelli chì sò intinnjati pà i veicchi di mudelli antichi (per esempiu, per Lada).

Cumu fà e porte in u garage cù e so mani?

  1. Quandu tutti l'equipi necessarii hè acquistatu, hè necessariu di misurà a porta. In principiu, u schema di e porte d'elevazione hè dinò.
  2. Avete bisognu di fà un calculu è raffrinu un raffu di porte futuri chì si ponu in cuntattu l'anch'ellu di u bastimentu è a porta.
  3. U primu passu hè di suluzione di u bastimentu per a porta da u prufilu di u metale, piglià in contu i calculi fatte. U marcatu di a porta hè stallatu in u portu di u garage è assu attaccatu à u muru.
  4. Ora pudete mette u meccanisimu d'elevatori, chjamate roti è cuscini. Sò stallati in u sistema di guida. Sì i roti sò unipochi più largu ch'è i guiddi, ci anu bisognu à purtassi un pocu purtatu, per avè lasciatu bè cù u profettu di u metale. Tutti i dettagli di u mecanismu d'elevazioni deve esse soldati.
  5. U mecanismu di u purtonu avarà gustu cusì.
  6. Dopu à fà u mecanismu d'elevazioni, a basa per i porte futuri pò esse chjucu. Hè da essa soldatu assai afflittu, perchè più tardi fussi più faciule per cose cù lattichi metalli. A basa hè muntatu nantu à u mekanismu d'elevazioni è prova nantu à quella faciule è liccia.
  7. Solu appressu à a cunvenzione di a porta pò esse trasfurma da a chapa metale. I porti cù l'articuli d'epvelite simplici sò pronti.