Pie, patate, cipulite

Pie in a Russia Antica era un simbulu di ospitalità, ecunumia è salvà, perchè avia un locu spéciale in a dieta di i persone. Comu parechji anni fà, cusì oghje, a basa di pie dolci è patati è cipudine, chì hè a megliaghjena di i sapori per questu batch. Per u fraschi di pezzu, a ciappa, a sabbia o u biscottu si usa . E in forma, ponu esse aperti, chjusu o mezu aperti da u patronu di a pasta nantu à a superficia. I patati sò in crudu è cunsigliu, per esempiu, in forma di purée, chì reduces u tempu di furmulaghju. Un pezzu simple cù patate è cipudine hè usatu com'è sustitutu per u pane in u sfruttimu zuppi. U piezzu in a cumpusizioni di e quali includenu carne, patata è cipudula hè u nutiziu più assicurativu, gustu è fragante.

Piglianu parechje scelte per fà un tostu cù una patata è cipudine.

Pienza cù patate, cipudula è carne in u fornu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Preparate a massa. Per fà questu, pouria a crema in a butta fuga, aghjunghje saline, soda è ovu è mestisce finu à ottene. Dopu addivendu agghiuncennu a farina, amegghianu una massa impatente, elastica. Dividisci in dui parti è lasciate è stand, coperto cù una film.

Intantu, prepareremu i prudutti per u riposu. Trimate a patata scura è cipolla in tazzi. Mudate a carne, quantità solu. Mettite tuttu cù salitu, pepite è cumin in un tastu.

In a rolled out first sheet of mass, stinnitu nantu à una crachione frisca, piglia u travagliu, coperta cù una seconda capa è ripiglià i canteri.

Pudemu à u fornu, pre-lubricating the beaten egg with water and making several incisions for the release of vapors. Agghiari lu nostru pastellu à una temperatura di 180 gradi per cinquanta minuti.

Pienza cù patate, furmagliu, cipudine è mushrooms

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per a pasta, calore lattice à una mansa piaza di calidez, dissolve u levadinu, aghjunghje saline, zuccheru, ovu copre è cunglite. Allora, vendu u fugliale gradualmentamente, aghjunghjite a pasta suave è elastica à u puntu di distanza da e mani. Ci putemu in un locu caldu per quaranta minuti. Allora una volta aghjunghje è lasciaranu novu.

Perchè u rimplurianu i purtavule à a patata, fervente in acqua salitu è ​​ghjustu in una purea fina.

U funghi sò lavati, cut in plates e frittu cù cipolla picata in una padedda cù l'oliu vegetale, u salinu è a pepite.

Imbulighjate i patati purciocci cun fritteddi di fasgiallu è furmagliu rossu. U riposu hè prontu.

Avà scumpremu a pasta in dui parti, scaccià, distribuite una di elli nantu à una fragola di focu anch'ella unificata è traspendu l'impurtante, fendu dui centimetri in i canteri. Cubra a seconda lattice di pasta di laminata è l'arraggià i vini cun una pigtail. Dà i pezzi vintu o trentanni minuti.

Lubricate u pastu cù un ovu cù l'aghjunghje l'acqua, perforà bellu aspessu à u circhiu perimettariu è u mandele à un furna preistitu à 185 gradi durante quaranta à cinquanta minuti. Cercu sceglie u tempu da piglià in cuntà i peculiarità di u nostru fornitu.

Serviscia u pastellu à a tassa calienta. Bon appetit!