15 cose chì in u futuru seranu micca incomprensibile à i studienti

U tempu volenu inesistentemente è quella chì hè oghji abbastanza famosa per noi hè prestu percià per l'oddità di a generazione futura. Oghje, parleremu di a "scola antica".

I nostri genitori è parechji di noi ci pudemu ad avucanu ciò chì hè, ma hè micca solu quellu ghjornu chì i studienti trovani difficili per capiscenu cusì verità elementari per noi.

1. Notti Secreti

Poi situate nantu à parechje, è dopu una carta di avvena si aghjusta à u to desk. A aperte, ma ellu "Eccu à u tettu." Pigliali è vede. Nimu speciale hè quì, ma u gruppu per qualchì chjucu chocce cù risati, perchè aghju ghjuntu a 10u persona chì faci ciò chì ponu a so testa. Una situazione familiale? Probabilmente, ognunu à traversu questu passau è divintò una "vittime" di un tali manifestazione.

2. Tutorials in a porta

Molti di l'scola anu avutu l'abitudine di piglià i libri in a biblioteca libera impresu in una carta, chì in a maiò parte di casi eranu wallpapers. Qualchissia hà datu u ventu à i so talentu è u decoru, è qualcunu l'aghjunghjia cù cinta adhesiva.

3. Fulavanu cù tocu

Certu, qualchissia rilassante quand'edda rimette di film di bubblyu di l'aire, è qualchissia - furmannu agujeri nantu à e foglie in notebooks cun una primavera. Sicura chì l'occupazione hè stata stranera, ma assai aiuta per fughjenu da i prublemi studienti, scurdate di un momentu chì a sessione hè nantu à u nasu.

4. Curse è disettes

"Floppy disks? Ciò chì hè? ", Assai studienti dumandanu. Qualchi ricurdati di manera chì salvà u so travagliu nantu à questi media liberi. Accorse à u centru di copia più cercano, per avè u tempu di stampà tuttu ciò chì avemu da dumane à dumane. Inoltre, u massimu di memoria di stu discu magneticu hè solu à 1.44 MB.

5. Festa per u mondu sanu

U studiente mediu, finu à chì hà ricivutu a scholarship, hà necessariu di passà una parte di a quantità annantu à u primu ghjornu, pigliatu à un rughju nantu à i unu di i cumpagni di a scola in l'albergu. Certu, da quì hà una quattru ghjornu per esse salvatu, ma ci hè quarchi cosa di ricurdà è di chì riria da u core.

6. Snack bar

Sì avà i studienti ponu avè un frenu à McDonalds, dopu parechji anu visitatu prima di u pelmeni, a maiò parte di quelli chì anu eranu tuli grandi altimò. À questi cusì, i studienti currianu prestu per manghjà, perchè ùn era nimu di sughjireghju.

7. Copier in casa

I so studienti chjamanu solu "Dove superposizione". Tuttu ciò chì hè necessariu per creà un tali gadget hè, prima di tutte e dui petti nantu à u quale u vetru hè messu. Sutta l'ultimu postu una lumera apuntai à u vetru, nantu à quale u cartellu stessu è a fossa in biancu sò stati. Tuttu, a lampa brilla in u traccia è a partita. Parechji, anch'elli sappiutu à cunecia e dui foglie à a finestra.

8. Souls morti

Ci hè solu 10 persone in l'audienza, è una lista di 15 persone hè fatta nantu à a carta. Hè familiar, hè micca? Sì, se u maestru ùn hè micca cusì principe è ùn principia micca per recount l'alumni. In questu casu, ellu puderà pirdunà i truanti, o quellu chì duverà recite a leia di u ghjornu da core.

9. Funzione Superman

Ci hè una categoria di i prufessori chì piace à verificà i so studienti per a perseveranza è dumandemu à a casa per rienfrite a tutela a metodulugia. Sicuru, solu i scelte averebbe putenza abundanti di ripiglià tuttu à l'ultima pagina, ma quandu quantu orgogliu per elli.

10. Cunghi

Se pudete scrive now with gadgets moderni, a notte prima di l'esame, i studienti passavanu assai tempu per creà cheat sheets. Puderanu esse in forma di acordeiu, micropogliate. Uni pozzu avè trattatu e formule necessariu per i so pere, ametera, cusì, un cheat sheet sottu a fiorta.

11. U jocu "Snake"

Ricurdativi, quandu i primi telefonii mobili hè stata sia, o più bien di a nostra populazione anu l'oportunità di cumprà, assai studienti in i lectures sperandate addiventanu una serpente, ghjucatu Snake? In questu ghjocu cuntene una criatura prima, ricorda di una serpente. Ella rasturnata l'avutru è coglie l'alimentariu. A più di manghjate, più hè diventata u più difesu hè di gestisce. Perde si corre in a vostra propia cuda.

12. Supersestione

"U globu, come!" - gridò assai studienti da u finestu durante a nova luna. Pare chì u superstition usuale, in quale ùn ci hè quasi nisuna parte di a verità, ma in a vita università hè più piacevule à crede in qualcosa incredibilita cà à cram for days in end. Qualchissia in a notte prima di a prova mette un libru di testu o un libru di notte sottu à u pilaticu, perchè chì in un sognu i lectures passanu lentamente in a cuscenza. Qualchissia hà purtatu cù elli l'ughjettu furtunatu, un guarda è i studienti medichi in u ghjornu di l'esame pusatu nantu à un caprettu o capu di un pupu d'honori.

13. Abstracti da mano

Prima chì tutti pudavanu micca prima di cumprà un laptop, coursework, assaig è ancu diploma di documentu eranu scritti da a manu. Hè un pessimu travagliu è, ancu, chì tuttu hè finitu.

14. Notti cù una guitare

À u capu, quelli studienti chì ùn abbandunonu micca, ma si sughjurnà in i mura di l'albergu, hà cullatu tutti i prupietari è avìanu arranziatu. Hè necessatu chì quarchi pigliò a guitare è tutti i viaghji, per via di magia, hà cuminciatu à cantà una canzona populari à u tempu.

15 "Doshirak"

In a dieta di ogni ghjornu di i studienti ecunumii ci hà macari nucalelli cusì "Doshirak" o "Mivina". Di sicuru, ùn ci hè micca una gota di sustanziu uttenimenti, ma pudete manghjate è per un pezzu di tempu ùn pensate micca quella chì di cundivà à a bocca.