Summer Boots 2013

I pezziunmente tutti epielli per l'estiu di 2013 sò creati per sapè di cunfortu è cunfortu. Un salvezza di u primu risparmiu in l'argentu bici d'istati, sò mudelli di curretta simplici è liberi chì ùn deve micca bisognu o ligatu. Per l'amatori di stivali di stivali più stravaganti in 2013, i diseggiani di i scarpi prupone una rica variità di mudelli interessanti.

Stivelli di moda per l'estiu 2013 nantu à una sola lisca

U popularu in u 2013 sò stivali di stendenzi senza punillu, nantu à una sola pianata. Anu vistu genovu è cù un vestitu lucale, è cù un jeans strisciatu è cù una falda di denim, è ancu cù shorts. È cusì una varietà di culori di tali mudeli permette di selezziunate per qualsiasi l'imàgine è l'indecente. Pudete fà rinsignà facilmente per quelli mudi è muderni - stivali rosati, bianchi, beige è scuri - burgundy, neri è altri. Eppuru, avete bisognu di cunsiderà chì u calzate lustru hà da esse curazione più diligente è cun cura, ma sempre seranu cercati freschi è in l'estiu.

Trà l'altri stivali in 2013, i più populari sò i "gladiatori". Questi sandali, chì ùn anu longu manca u podium di moda è tuttu u tempu cadunu in un coru di moda. Sora avà sò stati prisentati in a forma di stivali vitturi originali. Ci hè da nutà chì i stivaletti di più in moda in 2013 trà i gladiatori sò u piu di coghju sott'à u pettu spunitu è ​​u coltu di colpu. Hè un gran numaru di cecitali chì appughjate à frenu è ghiacciate e gambi, chì ci dessi una incredibile attrazione. In questu casu, l'anch'elli di i strapii sò assai larghevvi è varieghja da assai largu à l'ultrasacante. Tali mudelli nantu à colti è tacchi ponu esse mischjate cun shorts e faldes curtidi, anu da esse verdi bè cù capelli d'estiu o tunici di u lumi.

Ogni podu in questa stagione pussedi una retaglia intrigante è stylish, perchè ùn sò micca vistu solu per fistedda, vestiti, bluschi è capelli, ma ancu in boots. Quessi buttare per l'estiu di 2013 sò fatti di tela pappagghia o tissu mura. U calzate in una retticcia senza tacchi vi farà perfezziunità di i zitelli chì prefissi un stile cum'è casuale . Puderanu dinò in più di brevi corti è una camiseta stretta. In quantu à u stilu di cummerciale, e donne chì prefissi, deve esse attentu à i botti cù un talonu apertu è u toe, fatti di u pelu perforatu. Un mudellu duverà aiutà à sfascià u stilu di una donna chì hè indipendenti è cunfidendu.

Boots per l'estiu 2013 cù tacchi

À una festa, una festa di cena o una data, hè megliu usà mudelli di boots cun tufi. Pò esse fatti di tela di sita è anu un toe apertu. Comu regula, stanu dettu e cunfortu di i peri, è anu ancu un ingrossu generoso di chic bows o cintes satin. Grazie à questu decoru, anu vistutu stylish, elegante è francu. Hè a apertura massima chì dà a libertà à i tufi è i petti, hè u principiu basu da quale hè necessariu di sceglie un paru di scarpi per u clima caldu di l'estiu. I mudelli di stivali d'istate cù calzini aperti spessu a vogliu stati belli cum'è quali di demi tempi. Anu un altu bootleg, un altu è altellu, a maiò spessu fattu di cuir. Inoltre, l'altezza di questu parighjella di i scarpi pò esse sfarenti, avè incù calzati chì anu parechji maggetti di l'architetta, e finisci cù l'stivali altri origginali, chì cuprinu tuttu u coghju. Inoltre, pò truvà spessu una varietà di mudelli di calzola d'estiu, in a quali a parti infermale veda parechji sandali, ma a mezzo hè cupartu da tufi cum'è stivali.