Licore d'albergo in casa

Di frutti maduri è svilati, l'albitichi ponu accumpagnate in casa cù u licore d'albitru. Questu beira vera dolce à u gustu, hà un aroma agradable è hè un culore cusì assicurante. Dopu avè servitu à a tavula festiva, sì, sicuru, riceverete assai scuperte entusiaspuli di i vostri invitati è seranu capace di degru di u gustu gustoso di stu licore.

Licore d'albergo - ricetta

Ingredients:

Preparazione

L'alberti sò bè ​​bagnu, spargugliatu da l'osse è tagliatu in quattru parti. Pigliemu quarti in un vasu di trè litri, pour vodka è tufate a bocca di un carnaticu. Cumpressammu u cuntinuu cù gase è lasciate à a temperatura di l'ambienti per trè ghjorni. Allora accuranu u cane cù un capelli di nylon è identificanu in un locu friddu è frescu durante un mesi.

Dopu u laprime di u tempu, aghjunghje u zuccheru à u licore, trascinate u cuntenutu di u pudete intensivu finu à chì si dissolvi è mantene sottu à e cose condicions per un altru mese.

Licuru prestu in parechje chjassi di gasa è si trovanu in buttilli o altri cunti di vetru.

Licoriu di granelli d'albicel

Ingredients:

Preparazione

Per a preparazione di u licore, tocca à i nucloli di l'internu, chì sò in i pedichi d'alberoci. U cantatu dumandatu da a ricetta hè moltu in una licenzerette o sfruttu cù un morteiro, l'aghjunghjemu in un vetru di vetru, fremu cù vodka, aghjustate u pezzu è a mischiglia. Determina a capacità in un locu chjaru assolatu durante trè simani.

Dopu u passatu di u tempu, filtrà u cuntenutu in u duminiu è aghjunghjeghja a so basa suttana, è da filtre cù un cotto di cotton.

Avà aghjunghje u zùccheru di vellucciu, fruttuusu o zuccaru granulatu, amare è bassu di altru trè ghjorni prima di u precipitatu.

Avemu u filtru u licore à novu è ponu in emboli.

Licore d'albercige in casa da cunfruenza

Ingredients:

Preparazione

A versione simplista hè a preparazione di u licore d'albero da marmíe. Per fà questu, cunfetu d'albicelacu, cocinatu senza sementi, mischju cù vodka in proporzioni ugguali in un vetru di vetru, scuzzulate è lasciate pane pè 40 ghjorni.

Dopu u tempu hà sceltu, u cuntenutu di u cuntinuientu sò filtrati è u liquidu riflettendu hè filtrata. U licore predilettu hè in un veicanu in un locu friddu è frescu.

Licore d'albercone con limone nantu à l'alcoolate

Ingredients:

Preparazione

L'alberti sò lavati, secchi è sguassati di l'osse, da ellu piglieti u nucleoli internu. Pudemu in u vasu di trè litri, i frutti pelle è un terzu di i nuclei purificati. U restu ùn avemu micca bisognu, ponu esse adupratu per fà u licore da pits o amaretto casa.

Fate u cuntenutu di u canu cù l'alcoolate, l'arragnu è stabiliscenu in un locu chjucu durante quaranta sasiti ghjorni, periò girannusi u cuntinuu, sustituì i so diversi costi per i raghji di u sole.

Dopu à u passatu di u tempu, struisce a massa per varias steezza di gasa è strinche.

L'acqua caldata à foglia, fate u zuccherinu, aghjunghje u zucchero di a mezza limone è frittate durante 10 minuti. Maturà u ghjiru à u lattice filtratu è aghjunghjemu a brùari per altru quaranta settimane.

Avemu filtratu u licore d'albero parechji volte cù un sbattulu di cuttuni, friddu in buttigli è ponu in un locu friddu è scuru per deci mesi. È solu dopu adupere tene gustu.