Pizza "Calzone"

Pizza "Calzone" hè un tipu di tartimentu chjusu cù un pezzu cum'è pizza. Comu basa di basta à i pezzi chì s'ompliscenu sò usati cum'è salsiccia o carne, o ancu in parechji legumi o mushrooms. Oghje offre noi varianti di l'alimentariu cù u perchju è u pollulu chì, per u gustu più interessanti, seremu suppliimentu di funghi.

Italiana pezza cerita "Calzone" - ricetta cù u pervedu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

A pasta di pizza "Calzone" si trova assai rapida secondu a sta ricetta. Hè abbastanza per sift e mesturare cù u salinu, u zùccheru è a farina di levitu fette di levadura, aghjunghje l'oliu acqua è vegetale senza gustu è ammuà. Inicialmente, a pasta vira ligeramente peggy, ma dopu à trenta minuti di pruvenzione sottu a tilapia hè prestu ubbligatoria è perfetta arraggiata. Da ellu, hè bisognu di furmà tarelli fini di u tagliu chjamatu è lasciarli per un pocu minuti per l'avvicinamentu.

Per u riposu, cutucatu in tazzi, capiglioli o brusochkami perchè, è pane di mushrooms shinkuem è cù cotti o mitati rossi di cipuleria fritte in l'oliu in una padedda, aromatizatu da salitu è ​​pimentu.

Roti è pocu à avvicinà cù e pasticceria sò sbagliati cù a salsa di tomate in una parti è una mezcheta d'arbeji sicchi d'aranci siciliani, diventanu u cuticu perchutu, fretto frittu frittu nantu à a salsa, strapie i cumpunenti di u riburdu cù fritteradi di furmagliu è coperchio cù una mità libera di u tile flat. Avemu a prutezzione di e tonde in una manera curretta è di custattà i bracciali nantu à una bande d'un pagliatu oiled.

Per a pizza "Calzone" sarà abbastanza vinti minuti di sughjornu in u fornu scaldatu à 200 gradi, per ciò chì hè furnitu à stufa è brunisatu.

Per un apparenza più efficae, pudete lubricate a superficia di i prudutti prima di puddicà l'inchiata.

Comu cocchi una pizza chjesa "Calzone" in casa - ricetta cù pollulu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In questa versione di a pizza "Calzone" a pani hè preparatu nantu à a basa di u latti. Hè bisognu à calà un pocu, aghjunghje u zuccaru è u levitu, dà una basa di latte dissolve è un pocu spuma.

In u passu prossimu, aghjunghje l'oliu d'oliu, u sali, in a mezana di levitu, sift a farina di granu è fate a lotta. A pasta vi pare savia e un pocu peggy. Lasciate per l'accostu in a calidez sottu a tilapia.

Duranti stu tempu, preparanu u riposu di u calzone. In questu casu, pigliate stu filatu di pullastru da u pane, tagliate in pezzi pezzi è fritte in l'oliu in una padedda fridda finu à crusty. Dopu à quessa, aghjunghjenu funghi cusì picurinu è fritilu cù carne, sperendu cù salitu è ​​pimentu in u prucessu. À a fine di u frittu, serve a pollo di foglie massa di oregano è di l'alcachja secca è mistica.

Da questu ammontu di u teste, vene dui pizzas medianu. Pudete si vulete fà un grande o trè o quattru chjucu. Scacciate a pasta ùn hè micca ghjustu è lubricate a costura in una parte cun salsa di tomate. In cume distribute u frittu da u puddaru è i funghi, po esse spallem a fette di tomate, rossu o fugliate finamente furmagliu è prirativaem à testamentu cù l'arbe. Averemu pruteggiate e fruntieri, chì cogliu u riposu cun un alloghju prefinalizatu di a pasta, è l'avemu mandatu nantu à a panettore di furmelli per affucà à u fornu. Sicondu a grandezza di i prudutti, questu quì da u vintu à trenta minuti à una temperatura di 190 gradi.