Vitella di vitedda

Goulash hè un pianu naziunali di l'Ungheria, chì hè un prudu cù manticale è vegetale. Piglia in caccia in u vostru menzu è ancu diciteghja ogni tavola festiva. E, cumu per cugliulà goulash da a vitedda, l'avarammu cusì.

Ricetta per goulash da viteddu

Ingredients:

Preparazione

A viteduta hè lavata, cunfisata, tagliata è fritta in una padedda secca. Limemu a cipolla, cunfittata da manghjà, è tagliate u pappore in pate strawchi. Scrivemu l'ave in 4 parte, pigliate e so sereciti è tagliate in fette aleatorii. L'oliu d'appelite si sò lavande è scogliati cun l'agliu. Ora passanu a cipolla in mantene, aghjunghje a carne, aghjunghje un vinu biancu è un puddaru per 40 minuti, chjusu a tapa. Allora aghjunghjemu pimpirida, codre, agliu è u salinu à u gustu. Tutti misciuti è lasciate u biera.

A ricetta per una goulash dilettante cù viteddu è funghi

Ingredients:

Preparazione

Tùvule lavò, siccatu è tagliatu in tazzi. In una panna fritta cù u pane pour oliu, calene, pona a carne, aghjunghje salate è frettu frittu. Questu ora i piccati i pimentari è u ghjornu in carne. Pigliate l'acqua calda, u vinu è u pudete durante 45 minuti. Pettenzini bullicinara rinfrisa, cut in half è cacciate i casgi. I Champignons sò trattati, finamente scurciati, per separà, passemu è mette in goulash. Bulbu è pepite shred, aghjunghje a carne è pigliate altre 30 minuti. Pvc finitu poitta cù un pappacciu picatu è sirvutu à a table.

Veul goulash in multivarett

Ingredients:

Preparazione

Tùvule lavò, dissiccate a secca è tagliate in tagliati finti. In un tastu agghiuncemu a farina cù u salinu è rintra a carne di ogni uccisu in a preparazione. In una padedda, caliemini l'oliu vegetale è frittura di a vitedda à una crosta. Dopu quì, cambiemu a carne in a tina di u multivariate, tira a cipolla picata, pruni è spicule. Scappiamu un poveru acqua, mette u ketchup, cunghjene è cercate a tapa di u dispusitivu. Atturnu nantu à u Modu "Quenching" durante 1.5 ore, è dopu à u signalu di u sonu dissemi l'aromaticu goulash da viteddu cù salsa nantu à i pranzi!