Pumpkin Kissel

Kissel da una zucca - ùn solu diliziosu gustosa, ma ancu un bierti utili chì cuntene assai vitamini è migliurà u travagliu di u viaghju gastrointestinali. I figlioli ponu ingrigule in a dieta da 9 mesi, cuminciannu cù una cucaraina. Scupremu cun voi cumu di fogghi un calavane dolce.

Pumpkin kissel

Ingredients:

Preparazione

In una cazola pour l'acqua, mette nantu à un pezzu è porte à foglie. Pumpkin è pulitru limuni, secchi, cut in small slices and dipped in water boiling. Culore finu à u statu di dulcezza di a zucca, poi piglià e fette di limonu, è a zucca da a zucca da un filtru finu à un puré homogeneiu. Allora putemu a massa torna in l'acqua, aghjunghje u zuccaru è da purtà turnà à u feriu. In un vetru, aghjunghjulemu una poch'iora è ci facevamu fècula. Pundu u poveru in una mistura di molle d 'acqua è di carattere, portanu à foglia è sguassate a pane da u focu. Servite gelatina in una forma cálida o fridda, per sperà nantu à vetruve.

A ricetta per a gelatina di a zucca è fragole

Ingredients:

Per pumpkin kissel:

Per a marmellata:

Preparazione

Scalfimu l'acqua, tira un pezzu di mantra. Pumpkin tagliatu in tazza, mandemu in una pienza cù l'acqua è stufa finu à oghje. Allora l'amuciu in un purellu homogeneu è riservate. Dopu piglià e fragole, mette in una culletta, pour l'acqua è fassi fassi. Allora finiscenu u blender è lasciate per friddà. In a massa di zucchinata, aghjunghje u zuccaru, fate un latte, dessenu u fucile è ponu fogghi. U puree di frittura si sdischendu un tamarzu, u zucchinu resultanti hè purtatu à fogghiu è aghjunghje lignu cù fiocciu. Trascurgendu, coccianu finu à ligge spessu. Avà in un vetru corti verga à una strata di calata di zucchina, da una fruttu, avemu calicatu u bèdu è serve à a tavula.

Pumpkin and orange jelly

Ingredients:

Preparazione

Tagliate a zucca in pezzi chjuchi, rutà in una licenziale, aghjunghjenu zucchero è zuccherinu. Allora pigliate a massa rimolta à foglie. In questa ora, diluvia u frasche in acqua è fate un fugliale ghjustu in una paleta, cuntintannu sempre. Fate un bagnu è sguassate u bè da u focu.