Curtains per a cucina cù a porta di balcone

Ogni idei di designi per cortini per una cucina cù una porta di balcone deve esse pigliatu chì a so soluzione di disignu hè assuciatu cù una apertura asimetrica di a finestra, perchè a forma pò esse un'apparenza non-standard, mentre chì esse utopia, esteticu è attrattiva.

L'opzione per i cortini in a cucina cù a porta di balcone sarà fatta à a luce di u fattu chì ùn anu micca interferiscenu cù l'apertura frekwenti di a porta, ma in u listessu tempu si tenenu a bellezza, stile è cumplittamenti sete i so propiu.

Per a cunvenzione di l'accessu à u balconu, un tile hè spessu usatu, divisu in dui parti, uttene disinni di cortina chì ùn anu micca un gran numaru di doblegate, chì consistanu di tessuti lignei, arbiati.

Hè cunsigliatu di sceglie un materiale micca forte suscettibile à a machina, senza difficultà di cura. A solu ideale, in questu casu, serà l'utilizazione di linu o di cuttighjinu cun additivi sintetici.

Varianti per cortini in a cucina cù un balcuni

A menudo, cum'è una di l'opzioni, applicate un metudu di curresi di zoning per un blocu di finestra cun una porta di balcone. À u spaziu di a finestra, pudete aduprà curtains più brevi, è in a porta - una longa pianura à u pianoforte, mentre chì a simplicità di a cumpusizioni ci vole à stà parechje chjucu, un palòscenu bellu rinviatu. Questu, unificà in una cumunioni cumuni un accesoriu, pò esse un lambrequin, fatta per tutta a longu di u blocu di a finestra, ma micca larghezza, per ùn ùn interferiscenu cù l'apertura libera di e porte.

Prestu è convenientu per l'utilizazione l'opzione serà cortina nantu à i ghjuvelli, ponu esse forma è durata, in ogni casu si pò facilmente esse movutu versu a cornice, furnisce l'accessu à a porta. Invece di ghjuvelli, pudete aduprà loops made di u tela, ancu contribuiscenu à u muvimentu veloce è faciule di cortini nantu à a cornice.

Per ciò chì i cortini ùn interferiscenu micca cù l'usu di a porta di i balconi, puderà di decoratori (tenitori), originalmente designati, sò stati utilizati, ùn sò micca solu a so funzione diretta, ma dinò diventà un ornamentu per a cortina. E stile assai stylishu chjassi in a forma di un cordone torci cun pepite nantu à a fini, o in a forma di una struttura decorativa di tela, decorata, per esempiu, cù un arcu.

U puntuale di l'internu pò esse cortini di larga durata, decorata cù diversi accessori è pudere.

Duverebbe per vede attenti à u quadru di a finestra culminate i cortini, purtaranu un elementu di u lussu, tutti puderanu decurari l' internu è l' internu mudernu . In a finestra è in a porta, sti cortini sò assuciati in a forma di dui tile differenti.

Una solu di i soluzioni razzei, assai stiluttenti è muderni, seranu l'utilizazione di cortini romani in a cucina cù a porta di balcone, anu da, per una banda, fighjenu in a lot di lumine, è di l'altri - a prutezzione di u caldu. Grazzi à setturi di u culore diverse, facilità à entrabili in ogni internu, attrae ancu facilità di installazione è facilità di mantenimentu.

E cortini romani pò esse usatu in cunglisazione cù u panel "japonesi", questa varianti hè originale, u principale hè chì l'elementi decorattivi in ​​i dui tipi di cortini sò i stessi, fate cù a cumulazione, culore. Per fà questu, pudete aduprà un arme cumuni, i stessi cordi dicurugii per u reduzione di i cortini. Questa staghjunazione darà a cucina un mirtu originali è uriginale.

Utilizendu, indipindenti di l'altri, l'opzioni di muntazione, pudete in a cucina cù una porta di balcone, ponu accuncià e terrazzi separatamente a finestra è a porta. Questa opzione hè assai pratica, perchè a finestra pò esse chjusu solu à u sillu di a finestra, è a porta di balcone - sopra l'altura sana. A stallazione di i persiane in direttamente nantu à e porte è a finestra, ùn deveru micca bisognu di pressu à u balcuni.