Farasan


L'archipelago di l'Isule Farasan in Arabia Saudita hè famoso per i turisti per a locu di a riserva naziunale cù una grande varietà di flora è fauna.

Situazione:


L'archipelago di l'Isule Farasan in Arabia Saudita hè famoso per i turisti per a locu di a riserva naziunale cù una grande varietà di flora è fauna.

Situazione:

L'Archipelago di Farasan hè un gruppu di isuli coralli situati in a parti sud-ovest di u Regnu d'Arabia Saudita, 40 km da a cità di Jizan, in u Mari Rossu.

Ciò chì hè interessante nantu à l'archipelago Farasan?

L'archipiulu cuntene 84 isuli. U più grandi di questu hè Farasan el-Kabir, u centru di a Reserva Naziunale Farasan. Hè una zona statistica di conservazione di natura, chì serve com'è un centru di ripruduzzione impurtante per 87 spezie rari di aviani aviani. Inoltre, a riserva Farasan hè casa di a più grande di ghjuleva di ghjuleva in l'Arabia Saudita, è dinò a sarnita marina, dugongi è tartaruga marina, raramenti per a regione araba. Quì pudete vede ancu i vaccinanti migratori inverndu chì si sò trasladati quì da u territoriu europeu.

Turismu in Farasan

L'arcipelaguu si face un oghju 6u postu in u "Ghjudizii Asia Occidentali".

Sti locu attruranu prima di tutti l'amatori di scacchi è mari. Sicondu ichthyologists, in questa parte di u Mari Rossu pudete vede delfini, anguila moruy è i marrachi di rocce non aggressivi. Ci sò parechji platele nantu à Farasan, a spiaggia è u fondu sò chjucchi.

Quandu hè megliu à arrivà à Farasan?

Pudete visità l'isuli di Farasan in tuttu l'annu. Tuttavia, tenite in mente chì in l'invernu pare mancu qualcosa quì.

Cumu ghjunghje?

Per visite l'isuli è a riserva Farasan, avete prima avè vularii à aérovi à l'Adupici Internaziunali di Jedda (JED), dopu in a cità portu di Jazan, è poi piglià un ferry o barca à u vostru destinazione.