Spuma Japanese per lavà

Lavatu hè un ritu rituali mandatu. In a mattina, lavoru per vultemu, è in a sera hà bisognu di lavà di u maquillaje, di terra, sudatu, grassu da a strapata di u ghjornu. E si in a matina hè abbastanza per lavà l'acqua fresca, in a sera hè bisognu di una cura speciale. Hè bisogna necessariu per quelli chì utilizanu BB cream, chì ùn hè micca cusì faciule per lavà. In questu casu, a scuma per lavà vene à u salvata. Ricertamenti, u rituali di u lavuratu Ġappunese, chì compone di duie tappe, hè populari. A scuma faciale japonaise hè usata in a seconda tappa.

Spuma Japanese per lavà l'acidu hyaluronicu

A sustanzzioni cuntenuta in i celeri di a pelle di a fàccia, chì hè rispunsevule per u cuntenutu di umidità è a so elasticità hè l'acidu hyaluronicu . I scientisti anu saputu chì una sola molécula di questu àchju pò esse pussigliatu à un milionu molleglie d'acqua in i celluli di l'epidermisa! À u tempu, a crescita di cilamentu di miracle in u corpu hà diminuenti, è per quessa a pelle perde a so elasticità è esse secca.

U japunesi hà sviluppatu una combinazione universale di dui àzimi hialuronii, è, per via di u risultatu, ricevenu l'àghjone super-hyaluronicu (acetil sodium hyaluronate), una molecule chì hè capacitu di tenite duie volte umida in i celuli di a pelle chì e cilesti naturali. U regulariu di l'scuma cun l'aziu hyaluronicu permetterà a peddi di a face per stà sicule, elàstica è stinata per un bellu tempu. Inoltre, i cosmichi cù u cuntenutu di l'acurate hialuronicu sò assai bè assorbati per a cumpatibilità perfetta cù l'oliu di membrana di a pelle. Specialista in u campu di a cosmetologia sò stati ottinuti chì e molécula di l'acidu hyaluronicu anu nano-grandu. Questu permette a penetrazione profunda in e cilestu epidermali.

In l'escuma japonesa per lavà l'acidu hialuronicu, hè apprizzatu chì ùn mancu cocchi tene, perfume, etanolu è altri sustanzi aromatichi. In a serie di scuperta d'antiemperazione, ci hè un colugliu idrolizatu è retinol. A so azzioni hè di rinfurzà, a moisturise è mantene l'effettu di a pelle facial più stretta.

Spuma Japanese per lavà Kracie Naive

A funzione principale di a spura Japanese Kracie Naive hè di pulisce a pelle di a faccia. A mancanza di preservatori, sulphati è altri compostu a fai lu più attrattivi per a maiò parte di l'usu, ma micca solu quì. Penka grazia à a so cumpusizioni penetrazione profunda in i pori, purifica è rinfrescenu a pelle, stince i pori, ma doppu a so applicazione ùn ci hè nisuna sensazione di a pelle più stretta. Un altra venta di Naive Foam hè chì vene perfetta cù a purificazione di a pelle di a face dopu l'applicazione di IV crema , chì ùn hè micca sempre bè cibu cù l'aiutu di altri lavori di cosmichi. A cleansing Naive foam s'opera locu, senza viulenza di u equilibriu d'acqua, un'utilizazione ùn pò micca cause una reazione allergique è sensazione di sequenza.

Spuma facial in Japanese Naive hè vindita in tubi di 110 ml. Per un'utilizazione unica, una pica chjaru hè abbastanza. Hè battiatu cù una reta di mura o un mitenu di filu, o cum'è spuma di rasatura d'un omu in un tazzu cun pomazko. Ci hè una spura bianca bianca.

U principiu di appruvà a scuma hè dinò:

  1. A cleansing Naive Foam hè applicata dopu à l'oliu idrofili.
  2. Penka ùn deve micca affucatu in a pelle, ma solu cù mani nìttima aplicata à a faccia.
  3. Distribuisce a scuma nantu à a superficia da movimenti elàstichi senza contactu di e mani cù a pelle di a fàccia. Penka penetra in profundità è purifica a pelle.
  4. Allora hè lavatu da acqua cale.

Quandu i cosmettii ghjovani per lavamà cunfitturi cù diversi riformi, a cundizione unica à una scelta di spuma per a fàccia hè a capacità di sughjettà adattatu à u vostru tipu di riti.