Tintarella di blu

Ogni culuri tene assai sfumaturi. Pò esse assai più di quale pudemu capimà, è ùn avemu ancu intesu di a maiò parte di i nomi. Pigliate, per esempiu, sfumaturi di u blu, chì sò i lustrule di u turchinu blu. Hè pussibile? Tuttu tutti sapi qualchi nomi, ma solu un prufessiunale hà bisognu à riferisce bè cù questi toni.

Culore blu è i so sfumature

Tutti sapemu chì u celu è u mare sò blùpi, ma queste sfumature diferenze di l'altri, è sò parechji nomi. Ogni fashionista anu da capiscia, per selezziunate l'indumentu ghjustu per u so tipu d'aspettu. Dunque, avemu suggerimentu per amparà u culore biancu cumuni è i so nomi.

Oculoni friddi. Hè assuciatu à u friddu, a neve, u friddu, u ghjuvulu è a prufundità Dunque, ponu esse identificati senza prublemi speziale. Questi includenu tonalità cum'è:

  1. Pale blue. Hè ricunnisciutu ind'è l'indigenza intruduce cun un silenziu blu (blu).
  2. Pura bianca. Hè suitatu i patroni di l'apparenza di u culore di l'istati. In ogni modu, i rapprisentanti di a primavera è di u vaghjimu ponu ancu usà un tonale blu, si aghjunghjenu un pocu di giallu à questu. U tonu friddu si fala cálme è radianti.
  3. Blu protettive.
  4. U culore di u mare.
  5. Azure.
  6. Persianu blu.
  7. Lavanda. Questa umbrella hè rializatu da imbulighjà bianca cù blu.
  8. Cornflower blue. Nomencatu dopu à u fiore di corna, è hà una sante di lattice assai lussu è piacevule.
  9. L'acqui di a spiaggia di Bondi.
  10. Cobalt.

Eculare. Ùn sò micca quantunque friddi, ma sò è seranu aiutu à i patroni di u vaghjimu è di u fiori di u tipu di culore.

  1. Celesti. Questu hè u culore di u celu in u clima chjaru. Rintru à i tons calienti.
  2. Pale blue. Hà un tonu blu-verde seriu.
  3. A biscuttaria.
  4. Turchese pallida.
  5. Turchese verde.
  6. Topaz-turquoise.
  7. Aquamarine.
  8. Cyan.

Comu pudete vede, ci sò assai sfarenti blu, è ogni ghjornu sia particularmente bè. Cusì, elicà u culore chì ti piace, senza scurdà di pruvà per una cumminazione cù u so apughjatu di culore.