U vistitu naziunale caucasian

I caratteristiche è i tradizioni di i pòpuli di u Caucasus di u Nordu sò bè ​​riflessu in u chjamatu stilu di capucucciu di vistimentu. U vistitu naziunali hè un settore di funzioni similarii di a cultura è a vita di i pòpuli di u Caucasu, chì sò sviluppati nantu à un pezzu di tempu.

U vistimentu di donna caucasian

U vistimentu di e donne di ghjuvannelle hè abbastanza diversa sicondu u terrenu. U stilu di u vestitu di e donne era simile à quellu di un omu: u vestitu era simili à l'"Circassianu" di l'omu, ancu in sacchetti, una saccu nantu à a lana di cotto paria un "beshmet" d'un omu.

U principalu vestiti naziunale di u raciuni caucasianu hè chjamatu, cum'è a maiuranza di naziunalità, un vestitu. U vestitu supratuttu hè rapprisintatu da un Caftanu. In u vistimentu di e donne, di sicuru, ci era più varietà chì in u male, è u decoru hè più riccu.

À u so core, a ropa etnica di i pòpuli Cauccaria t'hà parechje similitudi, chì indica a tradizione cumuni è a perpettazione estetica di i pòpuli di u Caucasu.

Materiali è fine

Per adduzzatori di vestiti, u poviru ghjocu caucasian femine era stata di casa, chì era d'alta qualità. I vistimenti di e ragazze di e raghji di a classi superiiani sò stati costi da i materi caru impurtati - sita, satin, velvete. Siccomu l'stile di u vistimentu assumitivu una fascia puffy finu à ghjunghje, l'appuntamentu di un vistitu pigliò più di cinque metri di materiale.

E zitelli di famiglie ricchi accuminciaru à amparà l'arti di u caratteru applicatu di l'età di cinque. Elli studiu u broddu in oru è perle, tissuti diversi tipi di braids.

À u tempu chì a zitella era pronta per passà sottu u passatu, hà digià avà un vestitutu di vestitu . Cu u brocchetta artighjanata in oru, e zitelli chì servevanu in i servitori aiutanu.

I patroni è l'ornamenti nantu à u vestitu di a casata puderia esse o minimalistice o massive - tuttu deveva di e preferenzi persunale è di ricchezza di a famiglia di a sposa.