Aghjulazione esterna di u barcuni, di quellu chì pudete trimparà u balconista fora?

Quaternativamente seleziunatu esternu uttene dà ogni balcone un attrattu attraente. In più di a bella esterna, i paneling insulanu u balcu è impediscenu l'influenza di a precipitazione atmosferica.

Fachada à a decorazione exterioru di u balcone

U più cumuni per a dicurazioni di balconi nantu à l'esternu hè u banditu . Questu hè dovutu à a facilità di cura per u materiale è di qualità alta qualità.

Siding hè resistente à l'influenze mekanica, hà una longa vita di serviziu, è ùn ùn faci micca fungi è di moltu. Per dà a decorazione esterna di u barcuni una bella vista, hè abbastanza per trattà cù una sponża manca.

Cumu fà un pranzu di balcone?

  1. Prima di inizià u travagliu nantu à u catene, i cracieti ghjuvuli sò cimentati, a retaglia di u metalu deve esse pulita è trattata cun un primu.
  2. Dopu questu, u scheletru hè muntatu. Per fà questu, à una distanza di 40 cm l'uni à l'altri, à a crescita di u bigliettu aghjughjà i barbi di legno. U so gammi sò rispunsevuli à u livatu di l'insulamentu usatu, chì hè stallatu dopu à l'affittu di u quadru.
  3. Dopu à questu, utilizendu i vitture self-tapping, fiscanu a capa di a murta protettiva, è muntagna a cossu orizzale horizontale. Hè pegatu à u concrete cun u cuzzu di silicuni, è i fessee sò trattati cù una scuma montante.
  4. Dopu à calculà u nummiru necessariu di tavuli, avè passatu à l'acacia esterno di u balcone. A bassa strada hè stata fissa cù venti cun una cuttutta in testa. Tutti i bandi sussegwenti sò interconnettati per mezu di chjusii previsti in u disignu.
  5. Dopu unepocchju tutti i platti fate u cinturione superiore è stallanu e visore cù a marea.