Sìfilise terzaria

A sifilida terziaria hè stata in un petitu percentualità di i pazienti chì o ùn anu micca ricevutu a terapia, o chì anu ricivutu un trattamentu incorrect. U sviluppu di sta stampa di a malatia hè facilitata da quelli moments chì: senile o età di zitelli, traumes, malatie cronica, u alcoholismu. Spessu, u periodu terciariu di la sifilisa si svilegna 5-10 anni dopu à infezzjoni, carattarizzioni da longu latenti.

Manifestazioni è caratteristiche di a malatia

I manifestazioni clinichi di u stadiu terciaria di a sifilia hè di una natura lucrativa. Questa stage di a malatìa manifesta in a forma di granulomichi infittivi chì anu destroendu i tessuti in quali urghjani. Granulomia pò esse localizzata in integumenti di a pelle, l'osse, l'organi internu, analizate gradualmenti è ancu guidati à un fatali risultatu.

I sintimi di sìfili terciaria

Per i sifiliti avanzati sò carattarizati da sifilis terziaria - leszi di a pelle, chì anu da esse dissolving, chì abbandunonu un tessulu rastrumu. Sifilidi sò com'è ulceri è sò in dui formi:

I injurasi di l'organi internu causan miocardite , aortite, osteomelitis, artritis, ultrasone stomacu, hepatitis, neurosifilite è altri malatii, assai di quali sò fatali.

U terzu stadiu di a sifilia ùn contagiate micca, postu chì a treponema chì si trova in u corpu hè lucalizata in granulomu è murì in u prucessu di a so decadenza. A malatia terziatica spieghja spasmodymente: rindighi infrequenti sustenenu paroli longu di calmena. A malatia si sviluppa un impetu lentamente è ùn hè accumpagnatu da inflammazioni aguti è dolore. Per quessa, assai persone chì ùn anu micca bisognu di u cuntenutu di a necessità di visità un spicializatu per un tempu longu.

Trattamentu di a malatia

U trattamentu di a sifilida terzaria hè sistemica. Prima, un cursu di catorcettu di tetracycline o eritromycin hè prescribed. Hè sustituitu da dui corsi di u terpi di penicillina cun un intervallu di 14 giorni. I caratteristiche di e misure terapuliani sò determinate da un spicializadoru, cunsiderendu u statu di l'organettu di l'infizziatu. U trattamentu hè accumpagnatu da seguimentu di l'organi avanti. Se ne necessariu, a terapia restorativa o sintomatica hè realizata.