Uve Julian

Ci hè una gran varietà di variità di uva, per esempiu, per ogni gustu. Quarchi cosa hè difficiule à decide chì tipu di varietà di sceglie per u crescente in u vostru situ dacha, perchè deve cunnisciutu parechje di i vostri criteri, partendu da e qualità gustativi è finisci cù a resistenza à parechji malatii. Cusì, cunnisciemu da a descrizzione di a varietà di uva di Julian, chì hè un raghju assai pruduttivu è fertili.

Uva Julian - description

A varietà di uva di Julian hè di a tela di uva. Oghje spessu, questa sorte di uva pò esse vistutu in e magazzini, perchè avè una transportabilitatibilità à fine è longu ferma a presentazione.

  1. Caratteristiche generale. A varietà di u raghju hà una forza forze forte. E so fiori sò bisexuali. L'arrautzimenti di i sciculi è assai, assai boni, è hè un sistema radicali sustinibili forti chì si sò furmatu in i saplings. U pruduzzione di e piantini righjunghjini 90-95%.
  2. Aspettu . I raccardji di uva di Ghjinnavu sò assai stati, anu aghju fighjatu medite è un peduncu pocu longu. A forma di u buncu s'assumiglia più à a varietà Rizamat. I bacchi sò stati un culore chjucu, cù dolcezza sensu, anu una forma papiforme è ùn sò micca troppu chjuchissima - 42x28 millimetri (media).
  3. Qualità di gustu. L'accumulazione di zuccaru in questa varietà hè bona. U vintu Yulian hà una pasta cruciverba densu, cun un gustu harmoniu è assai piacevule, è ancu hà una peddi finita chì quasi ùn si sentenu micca quandu hè manghjatu, chì hè sensu, induve una maiò di più di sta raghja.
  4. Tempi di maturazione. Uva Julian hè una varietà di u pezzu iniziu di maturazione. Da u principiu di u fiorente à a maturazione belli foncoli appetiziunali sò solu 95-105 ghjorni.
  5. Pruning. Stu prucessu obligatoriu per ogni tipu di racini hè stindatu di modu diffirenti, perchè quandu quandu hà prununizatu, hè necessariu di piglià in contu di e caratteristiche di una variità particulare, per ùn averebbe arricchisce senza vistitu. Cutting grapes Julianu deve esse fattu per ottu o deci occhi, mentre chì si abbandunate, in generale, nantu à u ramu quaranta quaranta e cinquanta occhi.
  6. A resistenza à i malatii è a resistenza di ghiacciae. Questa sorte di uva ùn hè micca guasi micca danatu da vespoli impudenti. Hè dinò a resistenza à i malatie, cum'è a putenza grisa , oidium, mildiu. Inoltre, a uva u Julinu cun tranquillamente a glutine à minus vintisette gradi.