Una riunione cù Vladimir Putin custu a stilla italiana ... una pena di prisión?

In questu hè impussibile di crede: per a cena cù u capu di a Federazione Russa, l'attore italiana Ornella Muti serà furzata à pagà un sughjettu ordinariu. L'estrema di cinematograficu "U mandamentu di u mandolinu" hè stata in u centru di u scandalu, perchè hà spesendu tempu cù Vladimir Putin, invece di esce u so travagliu in u teatru.

Stu incidente succorsu in a distanti di u 2010, ma e e cunsiquenzi di u so attu extravagante Italian temperamental "rinfrisca" finu à questu.

L'altru ghjornu hà ricevutu u vermentu finali di a corte, secondu a quale ella hè obligata di pagà u teatru, in quale hà travagliatu, cinque centu euros. Prima di sta quantità ci hà 100 euro più.

Detetti curioso

Ùn pensate micca chì in questa prucessu hè qualchì fondu politicu. Senza mancanu! Simply l'amministrazione di u teatru, induve l'attrice servitore, desclasificatu a so falsificazione (inganimentu è un certificatu medicu falu). In Italia, tali crimini amministratorii sò puniti seriamente, - a bellezza di i luminaries era di 8 mesi è a fine era 600 eurò.

Signora Muti hà ricevutu sittimila suspenda è una fine.

Pensemu chì in u 2010, Ornella Muti, affettatu u paci, si n'andò in Sankt Petersburg, induve si ncuntra cù u presidente russu in u quadru di una cena benedizzione. Hè stata dichja da u portal Ilgazzettino.

Leghje ancu

Ovveramente, l'Italian piaceva assai in Russia chì ancu hà vulutu diventà un citatinu Russu! Dittu - dìcinu, dì chì Ornella hè un residente ufficiale di Mosca, cun registrazione in a parti orientali di a capitale.