Alberti per perderà u pesu

Sicondu i stòrici, l'albicocitu era cunnisciutu da e civilizazioni antichi, è a prima menzione d'idda hè attribuita à a China antica. Oghje, sta cultura hà spargugliatu in tuttu l'Auropa è in l'Asia è hà cunsideratu annantu à 200 variità, cogni di quali hà e so meriti. Ma tutti sò uniti di pulaccu dilicata delicata è una richa paleta di vitamini è minerali.

A cumpusizioni di l'albicelu includenu beta-carotene, furmatu da vitamina A è hè unu di i forti antioxidanti. Berry hè ancu rich in vitamini di u gruppu B , R, C è cuntene un "bouquet" sanu di l'acidu organici, magnesiu è fosforu utili.

A migliurà a cundizione di a pelle, i denti è u capelli è impedisce a crescita generale di u corpu. In ogni casu, a quistione di se esse possibili di manghjà stabaru in casu di perdita di pesu suscita a cuntestazione. Hè bisognu à qualificà.

Ùn sò babbile?

Molti sustene chì ùn hè micca putente di perderà u pesu cù l'alberti, perchè sò assai in alta in calori. Questu hè veru, sopramente se a cunversazione si cuncerna à e so varietà dolce è l'albiteri secchi (secchi). Però, cum'è sapete, infurmatu - significa, armatu. Sè decide di perdiri u pesu, hè chjaru chì avete da rinunzià i cotti, l'albiteri secchi è e boni dolci.

Ma pudendu avè sapendu chì l'albitichi sò utili per a pèrdita di pesu, si nuta chì cuntenenu u potassu, pectini chì migliurà a funzione di u coru è anu un attrezzu diureticu faciule, anghjulu una pesu significativu da u musculu di u coriu è u sistema genitourinariu, chì aiuta à battice di pisu.

Ma hè micca tutte L'alberioni cù a perdita di pesu sò ancu utili in ciò ch'elli nurmalizzaranu l'attività di l'intestinu, battete cun rini fecali, sguassà trisini è ancu radjunuculi di u corpu.

Chì hè una "dieta di l'albicelu"?

Quandu vene à a dieta, assai pensanu chì implica un certu di ghjorni chì hè necessariu di "sit" solu nantu à l'alberti. In fattu, a dieta per l'apricottu per a perdita di pesu implica l'usu di l'altri prudutti di l'alimentariu: cottage cheese, kefir, vegetables, unsweetened fruits, oat bran . Qualchi sò felice di manghjà babbari cù u latti per perdita di pesu, facenu a menzione di una dieta, hè bisognu di cunsultà à un dietista, per chì hè necessariu piglià in contu tantu di a salute è e caractère individuale di l'organizmu.

Hè chjaru chì in tuttu ciò chì ci hè necessaria una medità, in quantu riguardu à questa maravigliosa bagnu assicuratu. Una cura particulare deve esse tata à a fine di u ghjornu. I sperti spessu si dumandate sese possu bisognu di manghjaranu à a sera quand'elle pèrdite u pesu è, in regula, i nutizzionisti ponenu una risposta positiva, ma - cù a salvezza: à a notte ùn deve manghjà assai loticelli, cum'è a reazione di u corpu in un "rigalu di noite" ùn pò micca sempre esse .