U prìncipi William s'impegna in u rolu di ... un cirujano oncolofjudu!

Studiu di novu nantu à u prìncipi William, un proverbiu benèvimu "E i Shvets, u Reaper, è u Dude Playman" venga à mente. Da solu l'erede di a corona britannica hè ingaghjata! Ròttuleghja nantu à i strade difetti nantu à u caratteru statutu, cù u so fratellu minore intervene à a filmazione di u grandi prufissiunale "Star Wars: L'ultimu Jedi", è avà - studia a cirurgia robotica.

Questu ùn hè micca surprisante, perchè u niputi di a Queena riggenti piace à pruvalla tuttu u novu, è un statutu altu dà l'oppurtunità quasi ogni ghjornu.

L'altru jornu, u Prince William hà visitatu l'Hospital Reale Marsden nantu à una visita ufficiale, ma ùn hà micca solu l'excursion è a cumunicazione cù e pazienti, u persunale è l'amministrazione.

U prìncipi William ùn hè micca teme di u sangue: video

Prima di passà per u territoriu di u centru meditare è di parlà cù i so pazienti, u futuru monarchu vulia visità u saggiu di i sureddi - u queste. Ghjudicatu da u video pubblicatu in a pagina ufficiale di Kensington Palace in Twitter, u prince ùn era micca teme di vista di u sangue, è hà vistu cù interessu u cursu di l'operazione più complicata.

Lu Duca s'unusca à u prufissori Vinidh Paleri è u so squadra in u teatru cumu duvanu a cirurgia roboticu pocu invasivu à un paciente cù carcinoma cenoïde adenoïde. pic.twitter.com/6Gq8dsoPa2

- Kensington Palace (@KensingtonRoyal) u 10 di jinnaru 2018

U cirurgu realizava una operazione per sguassà a neoplasia maligna.

Hè più prubabile, u Prince William hà intesu interessatu à participà à una splutazioni impurtante. In ogni casu, u so statu - obliga. In u 2007, l'erede di u tronu ricevutu u postu di presidente di a Fundazioni Runde Marsden Foundation NHS Foundation Trust.

Leghje ancu

L'urganizazione sviluppa un prugrammu per trattà e malatie in ongichi cù l'aiutu di i circhigiusti robòtics. Avemu da nutà chì, prima di sta staghjunaria, era occupatu da a testa Princesa Diana.