Siecle block house

I Casi in legnu in ogni momentu sò stati cunsidarati assai belli, sani e favurevoli. Inoltre, l'arbre naturali si mette in u paisaghju è avè nantu à u situ in modu appuntu è armoniu. Ma avà per edità una casa di logariffi riali - l'idea hè assai carica è complicata. Per quessa, statu inventatu u bloccu di corridore , capaci di imitazioni l'armate di un arbre naturali.

Intaglio abuement

U disignu esternu di a casa cù materiale simili dà un similàghje à l'edifizzioni fatta nantu à u legnu naturali, postu chì questu staggione hà una forma semi-circular circunfamiliale, è a so superficia superi ripetuta u patronu di logs reale è logs. Un tali materiale d'ultimu avete assai vantaghji. U primu, l'entrufamentu di a casa di ubligatoriu sottu u logu hè ligge bè, per quand'elli puderanu diprezzà qualsiasi strutture, ancu i gazebos di giardinu o coperto temporale nantu à u situ. Siconda, hè durable, cum'è chì u revestimentu aghjunghje densamente à u materiale di basa, ùn ùn limpieghja è ùn difesa cun u tempu. A casa di ubligatoriu, cum'è qualsiasi altru tipu di siding, hè facilitu d'installà, per quessa ùn hè micca difficiule di trimà una casa o altre struttura cù stu materiale. Avà dui tipi di materiale d'acabatu simili sò pruduciati: vinili è di metalli chì facenu per ubligatoriu. I timusi sò carattarizati da e caractères d'alta prestazione è u valori abbastanza demucraticu.

Finchendu a casa cù una casa di u quadru

A culminazione di a casa cù una casa di ubligatoriu hè tecnologicu ùn hè micca diffirenti di travaglià cù altre tipe di vinile o di metalli. Sposta da i sperienze di u cliente, parechje sfarenti sfarinti di questu materiale ponu esse offertu. Di solitu sò i culori di u legame naturale, cum'è i sfumaturi di crema, u prigione, pistacu, carameddu, banana. Una scala gustu è assimigghia cumminata cù sfumalli naturali chì prevalenu in a famiglia privata di Dacha o di a cità, chì significa chì a casa in questu culore si forma perfetta à tuttu u paisaghju di u disignu è ùn ne micca creatu un sensu d'esternità o un ogettu cusì contrare.