Collection Kenzo Spring-Summer 2013

Kenzo hè una marca senza a quale hè impussibile imagine una industria di moda moderna. Idduciatu parechji anni fa da u scenicu japonià Kenzo Takada, oghje ch'ellu sviluppeghja, per i ghjovani i diritti creativi: Carol Lim è Umberto Leon. A casa di moda Kenzo hà digià parechje stelle, chjosi: Chloe Moretz, Michelle Williams, Florence Welsh è assai altri. In ogni modu, pudemu cunfidenza stati chì l'ultima recopilazione di Kenzo primavera-estiu 2013 anu aumentà u so numeru numerosi volte.

A cullizzioni di u Kenzo 2013 hà assai stilosa è esotica in u so modu. Fuggitatu da a bellezza di a jungla Asiatica meridionale, i diseggiani dotate a so famiglia cù una varietà di textu è culori, è aghjunghjenu certi motivi è tradiziunale è u mistu resultanti. A nova coleta di Kenzo hà sappiutu ogni modu di stili. Allora, in i catwalksi, i mudelli ci eranu traghetti, in vestiti di siluura diretta è cù e so spalle, e t-mbullelli, i pantaloni, i capo è e cime.

Per e grande, a retazione entera di u Kenzo 2013 ponu esse aghjustatu à trè parte. U primu hè un safari chinuu da a calidez di i culori di sabbia è di a dulcezza di siluuli avanti. U sicondu - hà fattu u ghjornu di i manifesti cun un scontru impurtanti di boschi tropicali, chì sò lucaliz in pusizione su mutandule è u tuta. A parte finale di a retazione Kenzo 2013 palesa una nova interpretazioni in u spaziu di a stampata "animali". Interitu nutatu in a cullizzioni è accessori uriggini. Fate i scarpi, i disegni di u disignu anu stivelli d'altive tuteu, fatti in culori bianchi, gialli è di marsh, è ancu sandali di culore espectaculare. Inoltre, una nova imagina di Kenzo hè cumplementata da stili cunigghia, scatuli è lenti. Ma ci era assai pezzi ornamenti: parechji grossi braccialetti, aneddu, è cù coltivii in a forma di una testa è pate di tigre.