Borgj in-Nadur


In l'isula di Malta pudete truvà assai posti interessanti è fascinanti, unu di elle - u mumentu archeologicu di Bordj in Nadur. U sicariu hè Fortress nantu à una culletta. Hè situatu vicinu à a cità di Birzebbuga, pò esse dichjaratu chì quasi in u puntu più sudu di l'statu. Sta foca hè a ruine di un tempu megaliticu , abbandunata in 500 aC. E., è i restos di u paese di u Bronzu. U locu hè un pocu simili à u Stonehenge inglese, ma si trova diametricamenti contrarie. Borj in-Nadur hè statu catalogatu cum'è un locu archeologicu in u 1925 è hè di grande impurtanza per a storia di Malta.

Storia di i constructione

U temple era custruttu in u 2500 aC. e. Duranti l'Età di Bronzu, l'abitanti di u settore di sviluppu pigghanu pussedianu u so territoriu è i so ambienti. U tempiu era cunvertitu in quartieri viventi. Tali cuncritizzioni si sò fatte in u XVIe seculu da u patre francese John Quentin. Hè cunsideratu chì erani i ruins di u Santuariu di Erculi.

Puderete, in i seculi 19-20, i scavi cuntinuau è assumanu chì u temple era origine punicu. In u locu duva a ghjente abbitatu i archeologi trovanu trova di pratiche di l'urigginari micènicu, chì significheghja u cuntattu trà e civiltà maltisa è egeia. In ogni modu, u tempu, i valori sò più numarose anu diventatu è trasfurmatu in aria.

Architecture Borj in-Nadur

In u territoriu ùn vinarà micca l'usu di i periodi più tardi di decoru architectural nantu à a struttura. Hè invistitu à un fundiu insoliticu di un templu chì meditava 16x28 metri, chì hè fatta in forma di un trefile (micca assai altu, circa 50 cm). Finu à quì, hè statu un postu induve era una entrata cintrali - hè marcatu da dui blocchi. Nò parte pocu da l'entrata pudete vede un edifici cubierto, ma a so cima hè divisu in trè parte.

A prossima church hè un cimiteru. Da u settidu hà mantutu una palcuscenza di 4,5 metri d'altura è 1,5 metri gruesu, è di i restumi di u bastimentu in D. U muru hè una struttura assai interessanti, custruita di pezzi di pietra da u metudu di a caleva stazzerà, quelle di straggi di pedre chì sò assicurati trà elli, chì assicura a so durabilità. Inoltre, à questu ghjornu, cunservani fortificazioni di petra in a forma di un semicircolu, 18 è 60 metri in perimeter.

Cosa à visita vicinu?

Dopu chì Borj in-Nadur si trova vicinu à u mare, pudete passe nantu à a costa è diventene a vista più belli. Se vulete avè un pranzu, spuntate qualsiasi di i restaurants di a cucina naziunale localizzata nantu à a spiaghja. In 300 mttucu sò u St George's Park, in u latu contrariu di u parcu hè Ghar-Dalam , o "caverna scura" - un locu induv'e ghjunghje stescimenti di rèsti d'ossi eranu trovanu di l'animali ani stati annantu à l'ultimu glaciale, è ancu tracce di a sughjura in Malta di u primu diritti.

Cume a visita a Bordj in Nadur?

Per arrivà à u locu duvete cù trasportu publicu - in autobus No. 80, 82, 119, 210, avè avutu prima apprezzatu à l'ordine di l'estazione d'autobus. Avà Bordj in Nadur hè chjusu per a movimentu liberu cù u scopu di a prisirvazioni di tali ughjettu impurtanti per a storia. A visita di u monicu archeologicu hè pussibile solu da u gruppu è da un accordu cumete.