Einzezziu per rinfurzà i musculi di u collu

Oghje, un gran numaru di persone di andà in sportu, ma pochi pridilà si attenti à l'eserzioni per rinfurzà i musculi di u collu . In cunsiquenza, parechji sò esperimenti sempre in u regnu cervicu, è tutta a tortu hè un stiltante sedentariu. Per trattà cù l'incomforta, hè abbastanza à pagà l'attinzioni per 10-15 minuti. ogni ghjornu. Hè nutate chì i esercizii per u pesu distendu di dritti facianu, è trapassanu perfezione a tensione.

Cunsigliu di esercizii per rinfurzà i musculi di u collu

Eincezii per u dipartimentu di cervica sò simuli, perchè pò esse realizatu durante u rotta in u travagliu per esaltà a tensione. Prima, cunducerete un incantevule simplicitore, realizate turni, tilte è movimenti circolari, hè impurtante ùn mancunu a ferite.

Einzezziu per rinfurzà i musculi di u collu è u collu:

  1. Pone a palma di a manu nantu à a testa è aduprassi a prissioni, mentre resistendu a testa mentri spiegà dinù. Dopu quì, doblegate e mani in u lock è aghjunghje elli in u spinu di a testa, appicchendu a prissioni è a testa, rispittivamenti, si devenza. U stessu muvimentu avà esse realizatu da appricà pressioni à a manu situata nantu à a mucca.
  2. Scopre u muvimentu di u muvimentu avanti / retrocedi in u pianu in u pianu horizontale Allora testa off one by one.
  3. A tecnica di realizà l'esercitu dopu per i musculi cù u collu in casa hè cume seguenti: aprezzate lentamente a testa, perchendu a so longu di u collu. Allora posà e so mani in e so spalle, è stende a spine.
  4. Turnu a testa à u dirittu right, è da testa, à quella di a manca, circate d'alcuni incù l'ombra à manca à u to manu diritta. Dopu cusì, ripetì ancu in l'altra parte.
  5. Fate i movimenti di u mumentu in u /, induve l'amplitude deve esse chjuche. In u stessu tempu, pruvate di turnà a testa in diversi direzzione. Fate tuttu hè suvitatu un passu lento.
  6. Per u prossimu ejercitamentu di rinfurzà i musculi di u collu, si pusendu nantu à una sedia, tenendu a vostra volta. A funzioni hè di scurciate un pezzu differenti cù a punta di u nasu in l'aria.
  7. Tilt your head back and openly your mouth, and then, push the jaw jaw forward. Scopre u muvimentu, cumu si pruvate di tuccallu in u quattru finu à a punta di u nasu.
  8. Chjappa in u pianu davanti à pettu, fendu u coddu per ch'ellu hè paralile à a spine . Pianu torna a tùncia in tottri direzzione.
  9. Aduprate a testa, andà, stince u so chin à l'uveru, andò à u spalla à diritta.