Roses di David Austin

No, ùn hè micca nunda chì a rosula porta u orgugliu titulu di a reina di fiori - ci sò pochi pezzi in u mondu chì ponnu cuncettu cù a majesty di a postura è l'aroma exquisite. Trà i varietà varietà è l'hibridu di rosati, mi piacieti particularmente nantu à a rosula pionera di David Austin o, cum'è ùn sò sempri affucatu chjamati "Austinks".

I rosi anglesi di David Austin - a storia di a creazione

U primu "Austin" hè stata liberata pocu fà, pocu qualchì seculu fà. Hè stata quessa chì un agricultori ordinariu da l'Inghilterra David Austin hà pigliatu focu nantu à l'idee per creà un caseddu rosatu chì saria fughjutu, sparghje è fiorente per a maiò parte di a stagione. Per questu, hà decisu di crucifu tarritorii tradiziunali di u jardinu inglesi cù l'hibridu mudernu. U primu successu tangibule, Austin hà assicutatu in u 1969, quandu hà sappiutu ottene un lotu di rosoli hybridi di terri, u più successu di quale era Wife of Bath. David hà chjamatu i so rosi inglesu, perchè u simbulu di a so patria hè questu fiore. A prima volta di rosi David Austin ùn anu micca successu cummerciale, cum'è i patroni di i viticulturi anu teme à cumprà una novità pocu insosita. Ma Austin cuntinuò a travaglià nantu à a creazione di tutti i novi iri, è à a data, hà coautore cù u so figliolu più di 200 distinti "ostinok". À u tempu, tutta a dignità di i rosi britannichi David Austin hà ricivutu assai premiati prestiti, micca solu in casa, ma ancu in l'esteru.

Rosi inglese di David Austin in Russia

In Russia, i primi rosè di David Austin hè vinutu pocu annate - solu una dicie anni è a half ora. E anche chì a Russia ùn hà micca pussibule una rapprisintazioni ufficiali di u viticultore di Austin, "ostinki" hà prestu prestu à i servizii di i floristi lucali. Sicuru chì u clima di Russia si diffiranda significativu da l'inglesi, no tutti i variità "ostinok" sò adattati per cultivazioni lucali. Bastamente, u mercatu Russu hè culpitu da e variità chì anu passatu bè u test di friquenti in Canada. Ma l'esercitu di i frutizianu domestici mostra chì assai di i "ostinks" ùn sò micca cunsigliatu per a Russia sentenu còmpiu suficientemente in latitudini lucali.

Roses di David Austin, cunsigliu per u cultivazioni in Russia:

Principi rosoli di David Austin

Tutte "ostinki" sò boni in u so modu, ma ancu avemu dicendu a libertà è creanu a nostra qualità di i rosi più belli di David Austin:

  1. U primu locu serà datu à "Austincke", cù u nome di u grande ballerina Inglesa Darce Bussell. Hè stata pinta in un lignu riccu di Borgogna i fiori sò a forma di un circhiu ideale di 10-12 cm è sò colugati in raspalli di 3-7 pezzi. L'aranura di i fiori hè cun prugramma lucali. Resistente à e malatie è a fretta.
  2. U sicondu situ hè pigliatu da una bedda bella, ma piuttostu Capricciosa Rose Sharifa Asma. I so fiori delicatamenti rosati, fiori enormi sò di un diametru di 10-12 cm è sò riuniti in inflorescenza di 3-4 pedichi. A varietà hè resistente à e malatie, ma hè precisu esse cura supplementu: refuggiu per l'invierno, prigione, crescenu.
  3. U terzu postu hè "Ostinka", chì hè più faciule di cultivà cum'è fermu bello - Celebration d'oru. Ci hè un grandore (à 14 cm) di fiori di forma globului è u cilatu di cobre-giallu.
  4. Varietà Christopher Marlowe fa piglià un corru rozu untuvidu di culore di fiori è un aromu delicataghju di tè-limonu.
  5. A popularizzazione onorevule fù datu à a variità di Patrimuniale, cù fiori duresciamenti biurtanti cù un arburatu piccu forte. L'arbulu di questa sorte di "ostinoki" pò pudè ottobre dui metri d'altitudine è un è metru à metri d'anch'elli, chì ùn ùn impedisce micca di trasfurmà ghjiorri.