Pepino - cultivazione di frutta exotica in u travagliu di u giardinu

Evergreen bush cucumber (or melon pera) vene da a Sudamerica. U so nome era micca accidintali. I so frutti s'assumiglia una pera in forma, ma gustativi cum'è melone. Pigliani a perfettamente a so sete è ricaricà. U fruttu pò esse cunsumatu crudu, aghjuntu à l'insalati, secchi, frozen, canned, cottu frutti cunfittati o jam.

Melon Pear Pear

Parechji ghjardinari si sfrancate di cuculu - chì hè sta pianta, chì hè divintata più cumuna in l'ultimi anni? Cultura si riferisce à a famiglia di Solanaceae, cum'è u pumadoru o patate . A pianta hè un arbusto arbore, forti è semi-arboree cù una altezza di 1,5 metri è un grosu di u vignetu di 5-7 mm. Hè perenne, cultivatu in terra aperta o chjusu.

I currutti di Pepini sò colapiin in inflorescenzi, similari a patata. I frutti sò crescenu, gialli amaricati o ananas, a carne hè coperta cù una pelle cù i ghjaccesi grisgi, i zitelli sò chjucchi. U fruttu hè dolci è agrì à gustu è assai succoso, hà una durata di 17 cm è pesu di 750 gramma. In una stagione da un machja, hè pussibule remplà un 7 kg di frutti, è à u cultivazioni in testi - 5 kg. U fruttu hè nutritivo è viliante - riccu in carotene, iron, pectin, vitamini, iodine.

Pepino

U periculu di melone hà duie variità speciali chì sò cultivati ​​nantu à u territoriu di u nostru statu - Consuelo è Ramses. Hè cunnisciutu da i ghjardinari, da u 2000 sò ufficialamenti cumpresu in u Re registeru statutu cum'è u più promettante. Attribuzione di i tipi di melone periudu:

  1. Pepino Ramses . Uveste, riunizazione iniziale, resistente à qualificazioni avversu. I so filamenti sò eretti, flexibule, verde cù impregnated viole. I frutti sò u culore giallu, casi tacchi imperceptibili, pulpata di lignu, pisanu finu à 750 grammi. Avè qualchì volta un gustu moltu gustu, è u melone hè spessu impurtatu.
  2. Pepino Consuelo . Hè un rendimentu, ma pocu resistente à variità di fatturi avversi, più tardi di riunioni. A pianta hè straggiata da u luguru fràficu finu à 2 m di durata. Leppi s'assumiglia pranzi di peppa. I frutti di u Consuelo sò assai culurati, anu un incosciatu viole in un fondo amaricu. U vantageurgiu principali di a varietà hè qualità gustativi di u cucumberu cum'è un fruttu. Hà un gustu aggrancettu è agrio, similar à un melone. Se u fruttu ripens, soffre cusì chì pò essa drunk like juice through a straw. I frutti sò più chjappi di quelli di Ramsesi, a so missa alcuni 620 grammi.

Cumu cultivà u cucinu?

Cucu esotico hè faciule di cultivà cù l'aiutu di semu o cuttings. Ancu si hè una cultura longu, averghjia à l'arrabbiatu annu, cum'è secondu cù pumati o pumati. A pianta amarà u sole è a calidez, da a piantazione di e piante da a cugliera porta 4-5 mesi. A temperatura ottima per u sviluppu harmoniu di cucu, cultivatu cusì fruttu in casa hè 18-25 ° C. In u calore nantu à 26 ° C, u fruttu ùn pò micca attaccà.

Pepino - crescente da e zene

Per avè ottinutu una pianta di piantazione di uvaghji adultu da e capieddi in maiò, u pruduzione hè di nuvembre-dicembre. I sementi sò sbuchjati cù l'uperazione. Per conserve l'umidità, i piantini sò cuparti cun un film. I mudiculate sò squashed after 5-7 days. À questu tempu i filòsichi necessanu una il luminazione constante di u lampu. In a fase di 2-3 fogli, i pianti sò pusatu nantu à e cups, fugglienu per i cotiedomi è coperchio cù una film. A retroiluminazione hè ridutta à 14 ore à ghjornu, più vicinu à marzu, hè stata completamente stata. Quandu u tempu di sbarcà in a pianta aperta, i fileri si deve ghjunghje 10 cm in altizza è forme 8 fogli.

Riproduzione di cucullu cù e stampa

Crépite è multiplica a melone pera cù i segni di più. A ogni annu per cultivà u fruttu stessu, avete bisognu di un arbulu utru. A pianta savurosa selezione in u vaghjimu hè trasferitu à una bagnera è purtata à a casa. Aghjunghje u reduci à un terzu, l'acqua hè ridutta, a machja duveria esse guardata à una temperatura di + 8 ° C. À a fine di l'invernu, u cisterna hè colata in una stanza cun cundine + 16 ° C, aumentando a rega.

A quistione, quandu i scruscianti di cucu, i jardinieri experimentati risposta - à mità di frivaru. Da i spezie vintu, a parte apical di u dispusizione cù 7 foglie hè siparata. U più bassu 2 sò sappiutu, i rimuli sò colpi in acqua, dopu à 5-7 i ghjorni, e razzi sò straccati enormamente. Tandu ci sò stati zuttati in vetri dispositivi cù for sbigliali per sguassà l'acqua, sò attiti a cura di u tempu di u disembartamentu in u sustratu.

Pepino - cura

U periculu di melone hè cultivatu in un invernu, a terra aperta o in pomi cù un voluminu di 5 litri. In un invernamentu chjusu, i mudi sò piantati à a mità d'aprili, questu permetterà prolongà a vegetazione di a pianta è acquistà una vendita prima. In un spaziu cercatu, hè più faciule fà cresce una pianta - edità chì pudete aghjurnà a temperatura. In u prugrammu chjirchitu à u puttine di u melone pidatu pianatu più tardi - in maghju, mentri u risicu di ghjacci nocturnale hè quantu minimu. Quandu si dumandò cumu si pò sculaccià u cucumberu in casa, e dachjera sò cunsigliati per piglià una bagnera cun un arbulu in u barcuni nantu à i ghjorni in caliu. A cultura deve bisognu d'aire frescu è di u sole.

Comu a pianta un cucumber?

Prima di cultivà u sustratu di spruce hè megliu per trattà a suluzione di u permanganatu di potasio. Pepino - lagnante è impidente:

L'arò melone di cucu - u pianu

L'arbulu di u periculu di melone si senti bè in u locu cù l'acidezi neutru, bien arburata. U soghju deve esse senza l'azzione di nitrogenu, chì prublema u crescente forte di u troncu à u spensione di a fertilità. Li megghiu preesiuttori di cucu in u paese sò ciuvuli, pepino, fagioli , alli. Dopu a colti l'antica vendita, a terra si scavalcò, sminuzzendu di e bramosu è rutti di e radichi.

In u castagnu, i manufatti è e minerali di potassa pòrpulu sò intrudùcenu per ellu. In a primavera, u solitu volte di più per guardà umidità. L'alimentu di u periculu di melone hè realizatu ogni mensili. U cumpostu primariu hè fattu di 10 à 14 ghjorni dopu à u disembartamentu, u sicondu - dopu chì u fruttu hè allonutu, dopu - ogni dui simane. A pianta risponde bè à i femi (1: 7), o pesti (1:20).

Pepino nantu à l'urtagginu

Quandu hà destinatu à cultivà cucu in casa, hè megliu per mantene nantu à u sillu di a finestra di a finestra, perchè hè assai piacevule. Per piglia un pezzu melone in l'apertu o in luntanu, hè necessariu di manera moderata - ùn hè micca stata in legame è hè cunfunniu maravigliatu cun una putenza di a radicule. Aghjunghjite u tarritoriu ogni pocu ghjorni, ùn deve micca bisognu di fà siccà - à u listessu tempu i razzi sò stavanu murenu, è a pianta tira fora da u folla è l'ovari. L'acqua di pimienta hè spurtatu cusì, se u terzu di terra hè seccu à una prufundità di 1 cm. Di cambiamenti in l'umidità, u fruttu pò frette.

Quandu Pepino Consuelo loru?

Piacenu cù u melone fiori fiori 70-85 ghjorni da a nascita. Corollas nantu à a pepina s'assumiglia a patata. Ci sò numerosi fiori culligati in gruppi, finu à 20 pezzi in ogni. I petali sò stati bianchi è lattichi. I frutti sò attaccati da a fine di marzu à maghju. A pianta hè autollinata, ma hè cunsigliu di trasfurmà cù curazione per a furmazione di u fruttu durante a fioritura. In ghjugnu, dopu chì i ghjorni diventenu più è a temperatura sopra, l'ovariu ùn hè micca furmatu.

Per sapè chì u Pepino ùn si fiascanu, bisognu di sapè chì sta cultura hè amatori, ma necessite un certu microclima. Cumposti ottimi per a furmazione di uvaru sò 20-25 gradi. Hè facilitatu di crià in un invernu. Quandu a cura di una pianta in a pianta aperta, ci sò più prublemi. L'estate di Sultry à a 30 anni? C chì a pianta ùn si fiasca o in ellu sò formate culeculi bianchi, chì solu si sò ruvelli. I frutti sò vitture sò solu nantu à i coglini cù strisce lattice.

Sì i cundizioni sò adattati, l'esodu serete listessu cù frutti succintanti in settembre. Da u tempu di l'apparizione di fiori à a migliurà di u fruttu dura 2,5-3 mesi. Per questu tempu si sò moltu cunsigliu un colore giallu o giallu è crema, nantu à a cinghjalare sò stati braccialamenti stati belli. Un fruttu maturu hè facilmente prenziunatu cù dete, ancu più di un tomate. I frutti sianu distituiti di a pianta à u tempu: una periculu pocu insinita ghjunghjenu in u frettu, induve hè stata guardata finu à 2 mesi.

Quandu fece papin?

A coperazione obligata à u cultivo di cucu melone (melone) - pasynkovanie è un attaccà di una pianta. Cultura ferma forti è forme parechji prucessi. I scalinate sò sfracciati si arrivanu a lunghizza di 3-5 cm. À u tronu hè bisognu di abbandunà u picculu penechki (0,5-1 cm), chì impediscenu l'apparizione di rimessi freschi in i sinusi di e listessi foglie. L'arburu hè cunsigliatu per patroniseri regularmente - ogni simana.

Dopu chì i pianti sò piantati, nantu à u lettu hè bisognu di riparà e supporti (pipi, arnesi, ceppi di u legnu) cù una altezza di 80 cm. Cumu i zucculi criscianu, sò allughjiti à trellises. U pianu risolutu senza pasynkovaniya sottu a influenza di u so propiu pisu, spreads in a terra, i so rami tricà l'arradichera è ùn fate micca veramente fruttu. A furmazione di l'arburemu è l'attaccatura permette a cultura per ottene ottimientale l'energia solitaria radiante.

Malati di cucumber

U pepino hè influinzatu da e malatii è parassiti caratteristiche di u pumadoru, l'albergu è i pimentari. I prublemi principali in u cultivatu:

  1. I pesti principali sò pulidi, mosca, Colorado beetle. Di l'agenti chimichi in contru à l'appressu sò appiicati: insecticidi (Actellik, Confidor, Fosbitsid) per a distruzzioni di i bianchi è pulatorii; Acaricidi (Carbofos) di l'armi spiderati.
  2. Amaze u melone pera è a maladie: rimette u so "pierre negra", perchè micca chjaru, u sustrattu hè impregnatu da manganese.
  3. Quandu u sughjettu hè overmoistened, a radunzione di rotta pare chì disperse da a malatia, hè necessariu di disinzià u tarritoriu cù sulphate di cobre, rimpiazzà a terza latenza cun dulce dulce, curreghja l'acqua.
  4. In a seconda mità di a vegetazione, l'arburetu pò acchjà u phytophthora. Luttà cù l'aiutu di u saziatu di latte o di una droga Fitosporina - reginu una volta per a simana.
  5. A pianta hè sottumettabili à u bronzu in u nocturnu di u bronchitis: u fogliu di u cucumberu secondu, i plaquées afosse scuri è torci. U virus ùn hè micca trattatu, u metudu principalu di impedisce a so ripruduzione hè a rimorca di l'arburu affettivu.

Ùn ci sò micca di drogu per contru i malati è e puzziche di cucumberu, perchè elli stessi solu sò usati chì aiutanu à prutege u pumadoru, l'arghjentu è l'altri pratiche di u sole. Per pudè micca a quistione di u chimicu, pudete infuzione di tabacco, milfoilata, agliu o scorcia di cipudine è spruzza cucumberu da u pulverizador una volta di simana. Prima di mandà un espiuemplariu materna per l'inguernu, deve ancu esse arriccutu cù solu suluzzioni.