Divinazione à e mani à i zitelli

Ogni nanna possa averebbi annantu à u numaru di i zitelli, perchè hè bellu semplice. Per stabilisce e linii, fighjate à u filu di a diritta nantu à u spaziu sottu u dettu, truvate e linii di u matrimoniu , è da elli chì i trappuli rispunsabuli di i zitelli suntanu verticalmente.

Fortune-Telling on the line of children

Hè nutate chì e linii pò palesanu i figlioli nascuti è aborti. Hè cresce chì a manu mana indica u numeru pussibile di zitelli, è à u dirittu - veru. A larga di a fila hè ghjudicata nantu à u campu, perchè s'ellu hè cortu, da esse una zitella, è sì longu - un zitellu.

In più di a classica, ci sò altre linee di zitelli:

  1. Fighjate à u centru di u falu da u mezu di u dettu. I linii chì sò numeri in verticalità a quantità di zitelli.
  2. Conti l'isleti in l'annu di a famiglia, nantu à quali junu a ghjustificà u nùmeru di zitelli.
  3. Pudete vede i linii chì si trovani nantu à a muntagna di Venere.
  4. Truvate a fila di u cori è i lichpi rigulosi, similari a l'espiranza, indicanu ancu u numicu di i zitelli.
  5. Pruvà truvà una piccula linea di gioia chì si sviluppeghja da a linea di vita. Hè cresce chì simbulizeghja gioia enormi in a vita di una persona, quella hè a continuazione di a razza.

Divinazione di i zitelli cun u ring

Per guidà a fortuna l'avete bisognu à piglià l' annu di casu è l'attaccà un filu à 20 cm di u longu. Senza a fini di u filamentu in a manu diritta, è mette a decorazione in u centru di u palme. Aghjunghjite u filu per chì a distanza da l'anellu è à a palma era di circa 2 cm. Ditu u cumpurtamentu di l'annu, guessendu a manu nantu à i zitelli hè interpretatu:

  1. L'annu si movia da u cantu à u latu, spetta di u nascita di un picciottu.
  2. Ornamentu fa movimenti rotanti in un cerculu - hè una indicazione chì a zitella nasciu.

Dopu à quellu, fassa l'anellu à u to palme, è poi, rinfriscà novu, è se cumencia, allora un altru figliolu sarà natu. Ripetite e manipulazioni finu à chì u ring in u stilu.