Cumu custruisce una relazione cù un figliolu adultu?

U cunflittu di babbi è figlioli in tutti l'età, tanti parechji sò tentativu per scummigìnnari cumu siammu raportu cù u figliolu adultu. L'errore principalu di a generazioni maiò hè chì ùn ponu micca accettà u fattu chì u figliolu hè grown up, è hè ora di firmà di firmà di cuntrolallu.

Cumu pudianu i genitori aducate a so rilazioni cù u so figliolu adultu?

Hè riderice è stranu à vedene un figliolu adultu, chì a mo mamma ti piace cum'è un carino innocent. Di sicuru, i figlioli sò sempre per i genitori di i zitelli, ma a rilazioni si movenu à un novu nivellu, ma fermanu quattru è calda à u listessu tempu.

Prima di tuttu, hè bisognu di capiscenu chì u figliolu ùn hè micca u pruprietariu di i genitori, è ancu in l'anni di l'adulescente, u zitellu ùn hà micca stuckse forse di libertà, diventendu un adultu, serà contru à a custruzzioni excessiva. Per quessa, i genitori necessanu di cambià u stile di rilazioni cù u parent-child à un adultu adultu. U primu sigmentu di tali relazioni sò a prisenza di rispettu, perchè u figliolu hè oghje nantu à una basta cù i so genitori.

I paisani chì vulianu sapè cumu fà stabiliri relazioni cù un zitellu adultu - un figliu o figliu - deve esse segunu cunsiglii d'un psicologu.

  1. Ùn ci vole micca pressu in u so figliolu adultu, utilizendu a vostra propia esperienza com'è un argumentu. Un zitellu adultu deve "filli scherzi" è poi li so lezioni di vita.
  2. Hè necessariu di abbandunà l' egoismu parentali - u figliolu hà a so pusizioni propria è deve esse respeta.
  3. Uninvited advice è n'àutru modu di distrugge un figliolu, ancu s'ellu a decisione di un zitellu adultu hè mistade, ellu stessu hè rispunsevule per questu.
  4. Sì u principale hè immersa ancu in a vita di un zitellu adultu, hè un signu chì ùn hà micca a so vita. À ogni età una persona hà avutu i so interessi, i raporti, i atti.
  5. Se un figliolu adultu hè spessu annunzatu da u so negativismu, avete bisognu di scrivà una lista di e so virtù è appricàvanu in elli in situazioni difficili. Un figliu deve esse orgogliu da i so genitori, è se un vulia cura di qualcunu, unu devi avè un ghjattu o un cucciolo.