Spots in a lingua di u zitellu

Quandu analizà u zitellu, u duttore devi dumandà u babbu per vede a lingua. È ùn hè micca pruduttivu, sippuru tuttu, viaghja, spots nantu à a lingua senza raggiumentu ùn si appaghjà micca, è quasi sempri indicanere qualchì violazioni internu.

I causati di i spondi in a lingua di u zitellu

In i zitelli, spots di a lingua pò esse duranti u piriu di dentalli. A maiò spessu, i babori sò stati rossi rozi cù un rimmulu amaru. I spots sò una forma irregulare è per quessa ellu pigghiaru u so nome - "lingua geografica" . Spessu, tali spots ùn si ponu esse scritte in nessun modu, è ùn disturbanu micca u zitellu, passanu per elli in parechji mesi, è ancu parechji anni.

U spaziu biancu in a lingua è a bocca di u zitellu sò causati da i fungi di u genulu Càndida, è sò chjamati trugu. Ddu spots s'assumiganu precipitatu cursi, ùn anu micca una forma definentina è sò distribuziate aleativi in ​​tutta a cavità orali. U zitellu devi dirà avà da sapè annantu à l'aspettu di i spòie da u so cumpurtamentu: ellu riceve u sustegnu à l'alimentariu, di dorme malamenti è hè sempri capitu. Cumu tratta spots tali in a lingua, avete bisognu di dumandà à u pediatricu, è pudete piglià trattamentu immediatamente preparendu una solu suluzione. Per fà questu, pigliate una cullaro di cacciadore di soda è aghjunghje à un litru d'acqua, sta solu solu debite schisà a bocca di u zitellu à 3 volte di ghjornu. I spots bianchi sottu a lingua pò esse un simbulu di l'ossigenu di manghjà u core. A malatia di u sistema vascular cerebrale hè assai seriu, perchè quandu avete un spaziu biancu sottu a lingua di u zitellu, avete circate l'aiutu medica.

U spazii oscure in a lingua pò appare in u zitellu dopu un trattatu prolongatu cù antibiotici. Tali spots sò un funghjettu specialu, cù quale hè necessariu di palluzzà cù e drogu antifungali. U spazii oscure si pò ancu esse si a vicu o pêchericu si sviluppau, l'ultrasound deve esse fattu per confirmar o disprovà a malatia. U linguaggiu di u zitellu sò stati sposti cù spots rochi à una temperatura alta. Se u picciutteddu hà pocu saliva in a so bocca, è a lingua di u zitellu ùn hà mancu spots di culore rougesanu, quì pudete indicà una malatia di u cumbugliu. Spots bianchi è russi in lingua, accumpagnati da una tezza, indican scarpa.

U spazii gialli in a lingua di u zitellu pudete parechse per a malatia di a mucosa galizziana.

Bastamente, a prisenza di l'unicu situ sputicu in a lingua ùn pò micca significà chì una malatìa particulare si sviluppa, più spessu, hè solu un sintimu supplementu à altri signali di a malatia.