I tendini di a moda primavera-estiu 2016 - calzini

I peri ci sò u nostru "tuttu", cusì tombulemu u megliu per elli. Chì sò i tendenzi di a moda in 2016 in i scarpi: stili, culori, materiali ... Cumpiemu.

Trends in i piu di l'istaghjone di primavera è sti 2016

I tendenzi di a moda in u primu veranu di 2016 amaze cù a so diversità: i scarpi di stili differenti, cù sbaddi tagghiati è sfondati, nantu à a piattaforma, nantu à u puntu è senza ellu. U muttu di a staghjunalità hè funziunalità, ma i diseggituri pruvate per fà e so scarpi sò micca solu cunfurmità, ma vedi ancu assai. Per fà questa offerta una varietà di inserti - cuntrastanti o texturizati - è ogni tipu di decoru.

Arricurdativi in ​​legno in ropa? Avà, cù a manu ligera di i disegni di a moda, sti mudelli sò stati trasferuti à i scarpi di donna. Un effettu specialu hè creatu da a tecnica 3D in chì a stampa hè fatta. Pò esse prisenti nantu à i punti di i scarpi, cum'è per insertà da u sideu di u sopra iniziale o "lace" serà u mudellu tutale.

A primavera è l'estate - a più adequate time to show yourself and your legs, too, in tutta a so gloria. E a tendenza di a moda in i scarpi in u 2016, hè propriu cusciamente.

I tendini di a moda per i scarpi in a primavera 2016 - mudelli populari

A moda, assai cosi: pratiche è affidante, stivali è stivali, deserti è botta d'altri, classa di jersey con inserts elastici in u sopra. A strada, in i stivelli di u tipu "chelse", era vistutu da a Queen Victoria. Era ella chì l'hà purtatu in moda à a so corte. Cronulente à u caldu in casu in quantore persone perchè nantu à chjappi di soli è di vignaghjoli. U calcaltinu pò esse sia tonde è puntatu (cù l'eccezzioni di mudelli cù formule constante).

Cum'è l'annu passatu, è trà e tendenzi di a moda in i scarpi di a primavera di 2016 ci sò mudelli di gomma. Solu eranu più belle.

A popular è i scarpi in a piattaforma - ponu "nadar" un puddle di primavera, senza spoiling your spirit. Un altru "successu" - un mudellu unisex, senza punillu, per e donne chì sapanu "suttumate" in ogni situazione è sentenu perfetta l'stile. I tendenzi principali di e forme, è un glamour speciale per a moda di a primavera di u 2016 sò sapori afdati cù i tacchi sali. Una funzione distintiva di tali mudelli hè perforazione.

Calzature di donna per a primavera 2016 - tendenu à culore

I diseggiani ricunniscenu cum'è scelta di culore neve In a primavera, a bola règule u nivuru russu. Unisex Models Gucci, Giorgio Armani, Ragone è Bone, Celine offerte principamente da culore bianca, negra è scura. Notturianu per stivali cunti cunsiglii cum'è sempre stylish Manolo Vlahnik, marrone per disirtura - Jimmy Choo.

In questu casu, i cumminzioni di riunioni è inserenti sò diverse:

Calzature per u 2016 estivu - tendenzi è forma

À l'scelta di i scarpi à l'estiu, questu hè quì chì andà per un passaghju. Da i mudelli pratichi in moda sò i seguenti:

Una versione glamorosa è una squadra special di a staghjoni hè un calcetín fino chì ùn ti ùn permette micca scurdà di sè stessu. E, sicuru, ùn pudemu micca dettu avè l'attinzioni di i diseggiani à u dettu. I tendenzi di decorazioni di scarpi pè l'veranu di 2016 sò dinò:

In quantu à u culore, a più di cuncezzione dispunia in biancu è negru. Oculazione pastellone per sandali è i scarpi lumi sò ricurdati da Christian Louboutin è Jean-Paul Gaultier.

In generale, e donne di moda questa stagione, da ellu à sceglie. È cunsigliate di vede à sta decisione rispunsevule, perchè chì, quandu Kerry Bradshaw hà dettu in a serie "Sex and the City": "Ùn importa micca ciò chì porta; calzari beni scelti, dà l'eleganti à ogni ropa".