Cume fassi macari?

A ricetta macarunu ùn hè micca novu, ma si cuminciò à acquistà a famiglia di u mondu pocu anni fà. Ci era quandu tutti e rete suciale aghju cupiate in fottografia cù dolci dolci è brillanti, assai simili à i meringues. À l'urganizza tutte quelli chì ùn eranu micca mai interessatu di coccia prima di questu, si dumandava u modu di cocchi macaroni, anchi senza avè capiscu chì questu, in l'apparenza, ùn hè micca una destreza astuta, hà apertu un bunnu di nuances è hè assai strettu à i proporzioni curretti di tutti i cumpunenti. Circa li sutilzzii in a preparazione di u gustu classicu francese, avemu da parlà più.

Cookie di Macaroon cù i manu - ricetta

Diciemu subitu - rinteghjate micca di a ricetta macaro di senza farina d'ametlone, avete una postura completamente distintiva (micca a più bella), cù un apparenza differenti è a texture. A farina d'amandula pò esse urdinatu à un prezzu relativamente prezzu in una cunfisaria, in casu ùn avete micca grandi supermercati in a vostra cità.

Ingredients:

Per macaroni:

Per a crema:

Preparazione

Prima di tuccherà macaroni in casa, sift all the farina d'amanduli, per averemu ridiriri di e grandi particulate chì anu influenatu a struttura di a pusizione è distorta a so superficia lisa. Hè a farina tamanta ne hà bisognu di 110 g.Scu a farina, cernigliavvi è zucchero in pezziu, ancu per esse micca a furmazione di lumps.

Oghje per a mezcla stanu megliu per piglià quelli chì sò drentu in a frigorifíglia per 3 o 5 ghjorni, perchè e prutezione di such ova seranu chjapputu u megliu. Venite l'ova cun un mezcladoru à a rapidità massima, in porci di u zuccheru, di whisky finu à ottene u pezzu stabile. Impruddinu cù a massima prutetta d'alchimia cù a farina d'almendra, uttene una borsa di cunfisione per colpi a raghji di a mischju nantu à u pergamoso.

Prima di trunba macaroni, hè megliu marcà a superficia di u pergaminu cù un lapis, circunna qualcosa volta, perchè e cookies seranu precisamente è igual in maiurezza. U sicretu sicariu di i macaroni di cucina hè di dà a pasta per affaccià una ore prima di pudè. Allora a so superficia hè dilutazione è diventera bella densu, chì vene da i macaroni di una forma ridutta regulare cù e cime.

In seguitu, i castagni sò furnuti à 150 gradi per quasi 9-11 minuti, dopu à quali sò stati completamente fretti.

A ricetta per u riposu di macaroni hè simplice simplice, ma pò esse diversificatu da una grande varietà di gustali. Pienu i bianchi è u zuccheru nantu à u bagnu di l'acqua, finu à chì i cristalli anu dissolvi. Continue a patticà ancu fora di u bagnu per altri 10 minuti, dopu à u quale cumincià à aghjunghjendu oliu nantu à una culloca in una volta. Distribuisce a crema entre i dui annes di e pastry è pruvà.