Victoria Beckham hà aiutatu à Eva Longoria nantu à un vestitutu di castagneto

Avà Eva Longoria, allora di tuttu, diventa una luna di miele in Cambogia, cù u so maritu Jose Antonio Bastonon, per quale hà maritatu una settimana in Messico. U restu restu, ma vain Eva ùn hè micca stata chjutatna à parlà di a so famiglia, ciò chì ella faci, cumunicà cù Victoria Beckham in Instagram.

Scambià di corti

Vicky, cù l'autorizazioni di Eva, pubblicò à a so pàgina di parechji frames da l'ultima festa, chì assistìanu circa 200 persone. Avè scrittu:

"Eva hè a sposa più charming. Sò orgogliu chì era statu un oghje d'esce cun l'attire di cunnessione. Grazie per a vostra fiducia! I amimi! "

In menu di un minutu, Longoria hà rializatu u cartulare, dicendu à Beckham, no menu chjaru caldi:

"Hè solu u vestitu di u vestitu chì sòiu. Victoria, ringraziu! Amassi! "
Leghje ancu

Casu una surella

In una entrevista exclusiva incù l'infernu spagnolu HELLO, a famiglia di a nascita Jose Antonio Bastonona hà dichjaratu chì Victoria era u so assistente principal in a casale, accunsente à esse tistimone di u so matrimoniu.

A photoe mostra chì u dilettanti aiuta à a sposa à vestisce. Inoltre, sicondu Eva, u so amicu amicu, quale hè una persona maravigliosa, l'appiccicate in l'urganizazione di u casu è in tuttu a festa.