Controle lampara

A menudo, l'usu di pc di casa facenu un problema: a retroilluminazione di u monitoru spicca sparsi. Sicura chì u migliori di sta situazione hè di cuntattà u serviziu di u centru di serviziu, induve i pratichi rapite è efficienti curreghjenu a malfunzione. Ma assai vulianu trattari cu stu prublemu nantu à u so propiu. Fighjà quì i ragiuni principali di una discrizzioni u discuplicatu di a so eliminazione.

Perchè cambià a retroilluminazione di u monitor?

U monitors LCD è i pannelli utilizanu lampi CCFL. Sò similarii à i lampi fluorescenti ordinali, solu quì sò i cattodi friddi. E, cum'è qualsiasi lumera, anu pussedà a pruprietà di sopra spicificamenti. I razzii per questu quì si sò u so vistimentu, dannu murali, viaghji curtite, è in certi casi - qualità improprita di i materiali di u quali sò fatti. Questa succede cù qualsna luci di monitor, 17, 19 è 22 inch.

U pianu di u monitoru ùn mancu stalla fora à u stessu tempu. Di solitu vene sta preciduta da un cambià di u fondu à i sfumaturi russetti. Questu hè un signu chì una lumera di bonificazione hè stata quarchima, è prestu l'altri u seguitanu. I monitors moderni usanu in norma 2 unità di 2 lampade ognuna. Quandu sustituite lampadi, deve sapete sò dimensioni esatta, è ancu di seguità a cumplessione di i tipi di conectores.

A strada, alcuni utenti, chì sò assai versi in a tecnulugia, stallanu invece di i lamparii di retroilluminazione di u monitoru di cinta di LED. Ùn hè micca difficiuli di fà quessa, però un sustituzione ùn hè cunsigliu solu se tenete un monitoru obsistitu anticu o un laptop à manu. Inoltre, una persona tecnulugia sicutera pò sustituisce un retroiluminazione di u monitoru cù u so equivalente, in u rolu di quale resistenze o capacitors actanu.