Jeans shorts with your own hands

A capacità di fà e cose di i vechji novi hè caru. E sicuru, ogni ragazza, almenu una volta pruvatu di fà qualcosa ch'hà - per esempiu, decore una vera camiseta cù e so mani , coscia nantu à appliquette di mozza prussiana o fate un novu saccu di vellini jeans è simili.

Probabilmente, si ci vulemu in l'armunia, ogni ghjovanu duverebbe truvà chì i jeans chì ùn sò micca stati disposti da un pezzu. Pò esse ghjudiziari di denim grossu gruffu o pantaloni stretchici chì ùn vogliu micca novu è di moda per continuà a pustuleta, o solu avete avutu cun voi, chì hè ancu spessu u casu. In ogni casu, i blocchi in l'armari è a situazione quandu sò parechje cose, è nunda di vèstinu, sò familiarizati à ogni zitella, perchè cundùce ciò chì v'hè amatu è purtatu cù piacè ùn hè micca sempre faciule. Ma ùn ci hè un modu di modu, perchè pudete sempre fà cunti stylux denim cù i vostri mani.

Cumu fessi shorts di jeans veddi?

Fate jeans fashionable shorts very simple, ma u mudellu di jeans hè ancu esse adattatu. Per esempiu, qualsiasi pantaloni di jeans cun una cintura bassine sò ideali, ma i pantaloni sicuru di i jeans cun una ciumi overstated ùn sanu micca bè.

Inoltre, i jeans strappati sò ideali per i shorts, ma trousers, induve a flare accennata da u cadale, è di pantaloni di banana - hè una opzione in appruvata.

Avemu torna rinfriscà u nostru ponuvellu cù i pezzi bianchi raggiani fattu cù mani d'ombre.

  1. Per questu avemu bisognu vechju o podnadoevshie jeans. Puderammu nantu à noi è in lapis avemu da nutà a durata di futuri shorts.
  2. Tagliate a lega cù un tisqu nantu à a linea. In a listessa manera, facemu a seconda stima.
  3. Avà avemu micca mutandine nantu à a superficia, chì ùn ùn spontate da u bleach, o chì ùn hè micca pena di spoilsi. Pigliate a blancura o blanoretta è di scorri à u nebulizatore. Mentrestanti avemu dividitu i pantaloni in a mezzo horizontale e squirt a blancura in a bassa meza di i shorts - fronte è back.
  4. Li manghjonu per quarchi minutu. Quandu i shorts discolorati anu da manghjà in acqua (ùn lascià micca).
  5. Per fà u fogliu in u fondu di i shorts, piglià un tiseiu, o qualsiasi oggettu persianu, o carta di fioggia è frettaghji à u bordu di i capelli cut. Pudete piglià è curreghja i spiculi di u tela cun le mani.
  6. Avà da fà aghjunti creativi in ​​shorts, per questu avemu bisognu à ricumincià i pantaloni curati è tagliati cù un tisoru, è poi allora cù i so mani. Fate tali tagliu in parechji posti. Allora i pantaloncini saranu lavatu nantu à a lavagna, aghjunghje un polludu, per quessa chì l'oliu di blanchezza ùn hè micca sinte è di cutà e incisioni ancu più.
  7. U prossimu siguiu hè u disignu di strisce è rivets. Avemu bisognu di un settore di termo-rivets chì sò pegati cù un ferru. Scatula i rettili in qualsiasi ordini chì ti piace nantu à shorts, pusendu u tile in pienu è ferru.
  8. Riciveti è strisce pò esse decorati cù shorts di fronte è di ritornu.

Eccu u risultatu di i nostri sforzi! A vostra robba hè chinu di novi shorts, è spent spend little time and money on it.

Pantaloni denim cun lumiè

Una altra variante grandissima di u decoru hè di cose nantu à i shorts di i sequins. Per cumincià, appricà un patrone standard di piuma di punteddu, è poi pedace o piace i stingi. Di sicuru, sè vo avete un aghjellu è u filu, è micca pegà, pudete assicuratevi chì l'appruvamentu ùn vi manca versu u prucessu di lavare.

Pantaloni denim con cordone

Camelli di denim cun un cordone, chì ogni fashionista hà oghje, ùn hè micca necessariu di compra. Per questa ci hè bisognu di tutti i stessi pantaloncini di vechi di vellini è di qualsiasi pezzi di tissu di lace. I magazzini specialità vendi l'azardu cun una etichetta speciale nantu à a so back, chì hè attaccata à qualsiasi tela si ferru cù ferru. Pudete ancu cumprà una cola transparente especial è aghjunghje a cordone per i vostri pantaloncini.

Cume à quandu pudete decorate vostri ponti di denim cù i vostri mani? U Beads que imitanu i perli vi aiutanu à questu. Tali shorts can be worn not only in everyday life, but also worn in a nightclub.