Regoli di Lotione

A lotta hè vinuta da l'Italia è hà prumuvuta una pupularità tra tutti i segmenti di a pupulazione. U ghjocu era un grande modu di spenniri u tempu libbiratu. In seguitu, a maiò parte di e famiglii eranu kits per questu ghjocu, ora l'scelta di divertimentu (include l' informatica ) hè cusì grande chì a lotta hà perditu a so popularità antica. È in van, perchè hè un modu magnífico di spenniri una sera cù famiglia o amichi. U più cumuni hè a Lotta Russa. U jocu hè un regule simplice, ancu i zitelli puderanu capisce l'essenza è diventenu un vincitore, chì face u ghjocu univirsu. Hè vale à cunsiderà cum'è u ghjocu di lotto hè, per studià e so règule. Ùn ci hè nunda complicatu in questu, u cumandariu principalu hè d'attente.

L'essenza di u ghjocu

Prima hè bisognu di cunsiderà quellu chì hè inclusu in u ghjocu di cunnessione standard. In solitu:

Inoltre, u ghjocu incù i spezii chicchi per certi numeri nantu à carte, ma invece di i buttoni, i moins si trovani.

Avemu bisognu à calculà a manera di ghjucà a lotta russa in casa, quale sò i reguli di u ghjocu. Per principià, bisognu di decisu nantu à u principiu, chì hè di pull from u saccheghje di u keg è chjamà i numeri fallenu. Hè ancu necessariu distribuzioni à tutti i participanti di a carta. Regoli di ghjocu di lottere in casa sò diffirenti in ogni famiglia, cumpagnia. Qualchidunu crede chì u presentatore ùn pò micca participà à u ghjocu. L'altri permettenu una variante di a so participazione à una basa equalizia incù tutti.

U capimacherà elabureghja i persi cecchi, è tutti i attuali attentamenti fighjenu i so carti è cercanu u numeru cumparatu. Questa si prumessa finu à chì qualchissia vende, ma dipende da u tipu di participanti di u jocu.

Opzioni di ghjocu Lotto

Questu intrattenimentu ùn hè abbia annantu à un bellu pezzu, se ogni ora di prupone una variità in u prucessu. Ci hè parechje scelte per u ghjocu chì sò interessanti per vede:

  1. Una lotta simplici. Ogni participant riceve 3 carte, ma u ghjocu hè ghjucatu finu à chì unu d'elle ci vole. Quandu qualchissia cumpleti tutte di u liceu, hà dettu vuleramente "cuddaru".
  2. Lotta corta. Quì hè presumintatu chì ogni ghjucadoru ricevi una carta. E règule di u ghjocu à u bingo di casa in questa versione precisa u pedace di una sola linea. Hè nutate chì in stu casu, a participazione di un grande numaru di persone hè pussibule.

Ci hè una altra opzione per lotta quandu ogni participant determina u numeru di carte ch'ellu deve. A più di carta, u più prubabile di guadà, mentre chì mantene a pista di i numeri in tutti i carti ùn hè micca cusì faciule. Inoltre, se u ghjocu hè ghjucatu per soldi, dopu ogni carta valenu a so cuntribuzione.

Ogni nummiru annantu à u keg pò esse daveru u so nomu stessu, perciò diventa più funziu di ghjucà. Hè spessu sienta chì u numaru "13" hè chjamatu "Dozen di u Divilu" è cusì.

Per i pre-maistri, ùn sò parechji interpretazioni di u ghjocu. In u 50 ° di u seculu passatu, un lottu hè stallatu in a Germania, chì aiutau i zitelli appieghjani a mesa di multiplicazione. Dopu questu, stu ghjocu hà diventatu un divertimentu ùn solu per l'adulte, ma per i zitelli. Di solitu in questu lotta invece di numeri ci sò assai brillanti. Pò esse illustrati diversi frutti, animali, trasporti, è l'opzioni cun l'alfabetu, figuri geomettichi, figuri. E règule di u liceu di lotta per i picculi sò pocu difesu da a versione adulte. U presentatore si spargiu un imaghjinucciu da a borsa è sapemu ciò chì hè ridutta. I patroni sò circà u drittu in i carti. Intrattenimento aiuta per ameneà l'urizzonti è di sviluppà memoria, è dinò l'assiduità in picculi fidgets.