Dibuice cù sabbia nantu à u vitru

Dibuere cù sabbia nantu à u vetru, o l'animazione di sante, hè un ghjovanu ghjovanu, pudete dì, ghjovanu art form. Apareceu in i 70 di u XX sèculu in l'Occidenti, è hà trasfirmatu à noi pocu tempiu. Ma grazia à a so identità è l'spettaculu, guadagnau guvernu di parechji cori. Per piglià una raffia nantu à u vitru chì ùn avete micca necessariu: rina è una table specie cù luci. Una funzione di a tècnica di disignà u bagnu nantu à u vitrudu in a so interazzione - in fronte di l'admirate publicu l'imàgine "sprout" unu di l'altri, criendu una stravaganza serie. L'arti di questu esse bisognu di l'artistu grandi magia, perchè a creazione di a stampa si trova in fronte di l'audienza è ùn abbandunà micca un locu per l'error. Hè assai impurtante ùn solu per esse di pudè scrive, ma ancu per sentellà a sabbia, per ùn spolverà a stampa cun un movimentu curretta.

Disca razza per i zitelli

Cum'è qualsiasi qualsiasi altre jocu cù a sabbia, appughjatu nantu à u vitellu hè assai attrattiva à i zitelli A sabbia hè piacevule à u toccu, hè faciuli di gestione. In più di u sviluppu di capacità creativi è di u pensamentu spaziali, l'animazione di sabbia possa un effettu pusitivu annantu à a salute di u zitellu, hà sviluppatu i muturi di i so dite è sullivanu a tensione, allughjendu u zitellu di stress è suscendu i so spiriti. U travagliu sandulinu hè utilizzatu bellu per corriggerà i cumpurtamenta in iperaturi ipertivii è assai eccessibili, i purtò à l'armunia interna. U maestru di disegnu da a sona pò ancu esse bisognu di i zitelli, creendu nantu à una superficia un numeru infinitu di scrive. U zitellu sviluppanu un sensu di simetria, perchè cù a sabbia, pudete sculaccià simultaneamente cù a to manu left and right.

Per pudè à insignà à u zitellu per pintà e soia nantu à u vitru, ùn ci hè bisognu di fà una maestru maestru speziale. Hè abbastanza à compra un tavulinu per u raffinimentu cù a sona, a sira di quartz e dà l'imaginazione di i zitelli per pruvucari. Se ùn hè micca pussibule cumprà l'equipamentu necessariu, pò esse fatta indipendentamente, è cum'è un materiale per u disegnu, pudete aduperà uruguai uriginale da u sughjettu, prima di lavastru cù l'acqua è calcinendu in u fornu.

Maestru-classe nantu à fà una tavula per scrive cù a sable

  1. Per a pruduzzione di a tavula ci hè bisognu di una casella di grandu adattatu (circa 700 * 1000 mm).
  2. Facemu in u boxu un toicu rectangulu, induve u vetru serà inseritu. Nant'à i latiti di u vetru, pudete fà un compartmentu per l'arena è e materiali improvised. I lati di a casella avè guardatu cusì chì a sita ùn caducà.
  3. Per i patti pigliammi bars puliti curriti.
  4. Fixemu i plexiglas in a tavula. Pò esse pegati cù cinta, o coscatu cù lamiti di lignu.
  5. Per illuminazione, utilice ogni lighjate di u table adattatu, per mette sottu à a tavula o à u latu, perchè chì a tavola di tavaglio hè illuminatu da l'internu.

Dibuice, sabbia, kindergarten

U travagliu hè spessu usatu in u sviluppu classe in lu kindergarten. Ancu i zitelli cun bè necessarii ponu fà sapè fà sapè fà di sand, perchè hè sanddu un materiale naturali per elli, chì ùn sò micca teme è sò cuntenti di purtarè cun ellu. Inoltre à pruiezione di u vetru, i capelli mestrinu a tècnica di u cartulare cù a sira di colore. Per fà questu, un patrone hè disegnatu nantu à a carta di carta è l'area per esse stampatu hè primu vidutu cù cola è cusì colata di sabbia hè rifattu. Ughjettu cù sabbia colore hè una occupazione chì deve precise certitude è perseveranza, ma u risultatu hè vale. I ritratti risultati sò luminosi è inùtuli. A sorra di questi scopi pò ancu esse preparatu da lavatu è calcinendu questu, è pitturate cun culore di culori.