Competizioni di l'ughjettivu per i zitelli

A festa di u Halloween pò esse assai piacè, interessante è eccitante si hè degnamente urdinatu è pensatu currettamente l'u scopu di l'evenimentu. Allora, i figlioli è l'adulti avemu da intervene in parechji competizioni, cuncessu à a reunione di u Santu di tutti i Santi.

Tali cuncurrenzi sò particularmente necessariu quan una lotta di picciotti è e donne di parechji età si riuniscenu à l'avvenimentu festiu. In questu articulu, portanu à a vostra prisenza parechji ghjoculi interessanti è i cuncerti per u Halloween per i zitelli, cù quale pudete durante un pezzu perchè allughjatu un gruppu di zitelli è avete solu una lotta di emozioni pusitivi.

Competizioni di Halloween ghjochi

Comu regula, l'adulti è l'adulescenti participanu attivu in a festa di u Sancte Spiritu. Infine serà in particulari in particulare interesse à cuncettete cù l'altri è à organizà competizioni sportivi. Per i zitelli à 10-12 anni, questi di Halloween com'è:

  1. "Cara scary". U cumpagnu di ogni participante di sta cumpetizione hè assai simplicità: hè necessariu per ellu crià a grimace più salvatore è terribili, à quale ellu hè solu capacitu. Dopu chì tutti i carusi facenu u risultatu di i so sforzi, u presentatore devi esse elettu u vincitore è dà u premiu - un specchiu.
  2. A Long Tail. Nantu à u cinturione, ogni participante hè attaccatu cun una longa corda in modu chì u so ghjustu fala in u nivellu di i ghjinochjati. À a fine di stu filu hè u lapiz. A cumpagnia di ogni ghjucatu hè di sguassà a so "cola" in a buttiglia, chì si stendi sottu à u pavone senza mani. U vincitore hè quellu chì hà sappiutu di rializà a so cumpagnia prima di tuttu.
  3. "Piloti Pioneer". Per questu ghjocu, i capelli ponze sò fatti di carta cum'è a quantità di participanti. Unu di i atturni - "snitch" - blindfold, o piglialli da a stanza. L'ovu primu hè inseritu in u stand è s'amuse à sottu à qualchi tappe. Dopu quì, l'ochji di u "snitch" sò sbulicati è invitatu à vende un di i participanti nantu à a testa. Se ùn ci hè nunda in u capu, stu prugramgeru pigghia u postu di u "snitch", è u ghjocu cuntinua.
  4. A Mummia. Tutti i participanti sò spartuti in parechji, ugnunu di quale ricevi un rollu di toilet paper. Unu di l'attori di u paru deve esse una mòmita da u so amicu, cù u prublema cù u papperu. Quelli chì si sappiutu di trattà megliu per l'altri vanu.
  5. "Cruci u swamp". Ogni participant di questu cuncorsu riceve 2 foglie di carta A4. A so cumpagnia hè di righjunghja un locu pocu, trasfurmendu laminativi di carta, ma micca pisatu in u pianu. Se un jugatore stumbles, hè arrossitatu in un pappu, è hè eliminatu da a cuncurrenza. U vincitore hè quellu chì hà coped with the task before the other.
  6. "Scarecrows". Ogni cuntestanti riceve un globu è un pienu sensu. À un certu tempu, tutti attenti si devenu una scuppa annunziata nantu à a so bola. U cuncorsu venite l'autore di u ballu terribili.
  7. "U fugliale di serpenti". U mazzu sicondu u numaru di participanti in u cuncorsu sò chjappu in i filamenti per ch'ellu si trovanu à u livellu di u capu. Tutti l'attori di cunduri darrè u so spartimentu è pruvate muzzicà da a so mansa in quantu pussibule. U vincitore hè quellu chì manghjò più di u fruttu.
  8. "Guàrdati, mostru!" Stu cuncorsu hè più adattatu per i zitelli, ma i guardii maiori participanu assai. U presentatore cumprendi a musica zadornuyu, è tutti i zitelli partenu da ballà. À questu un puntu in u tempu, ellu disse: "Guàrdati, mostru!", Dopu chì tutti sò stati frichi è ùn si movenu micca. Sì unu di i carusi trasfirìu, hè di u ghjocu. Questa cuntinua finu à u vincitore hè sceltu.
  9. "Eppo è foddi!" Pigliate una casca vacca da sottu i scarpi è feste in un pezzu, similar in grandezza à a palma di u zitellu. Dintra à u spaghetti frastu, gelatina, olivi è altri prudutti. U cumpagnu di ogni zitellu hè di mette a manu à u pirtusore è per sente ciò chì hè in ellu.

A so volta, per i zitelli di età in furmagliu, e seguenti cumpetizioni sò adattati:

  1. "E spiriti maligni". Sta cumpetizione ponu esse disposti solu sete almenu 10 zitelli participanu à a celebrazione. Per fà questu, tutti i svantai deve esse divisu in 2 squadre è si diventenu in e diverse camere. Dopu à quellu, i zitelli d'un gruppu sò turnati nantu à una carta bianca, è accumincianu a ripintari l'spiritu malignu prima di u restu di i carusi. U cumpagnu di i ghjucatori hè di guessà quale hè davanti ad elli.
  2. "U putere scuro". Per questu cuncorsu, avete esse tagliatu quarchi grossu circles da a scuma è facenu 30 tocu in ognuna. In queste fughjutu deve esse inseritu candele. Un pezzu semplicemente mustse per ogni zitellu. À u signore di u presentatori, tutti i zitelli partenanu da scuntrà sopratuttu, per appoggiari tutti i luci. U vincitore hè quellu chì hà sappiutu di trattà megliu per l'altri.
  3. "Voice in u scuru". Unu di i participanti hè stata fora da a stanza, è in turnu, a lume hè apagiata. Dopu questu, u cunduttore torna, è altri attempi anu scantatu in parechje manere. In un certu puntu, unu di i carusi vippi à l'altavoce è dici à murmuri in le so bocca, "Halloween!". A cumpagnia di u ghjucatu hè di scunnicà quale hè chì hè ghjustificatu in u so arechje. Se ùn avete micca successu, u ghjocu cuntinua. Se pudia apprezzàvvi di u participant, i guys cambianu posti.