A cuspirazione contru u capu

Assai assettanu chì e relazioni cù l'autorità, per trattà a sopra, ùn sanu micca. Tuttu chistu hà un impattu negativu annantu à i risultati di u travagliu è à u statu generale di a salute. Per rimediarse a situazione, pudete aduprate ritimi semplici, dispunibule à ognunu.

Cumu libbirà a negatività di u patronu - una trama di un pinsu

U primu cosa di fà hè di cumprà un novu pinu. Quandu compra, vai à luna piena, hè impurtante per pagà per esse esattamente a mità di a quantità. Quandu duie soldi, puderete dì queste parole:

"Per a causa di chianciallu, affinchè tuttu vultatu, mi vò!"

Dopu questu, vai in casa, è mette un pinu nantu à l'arsuariu, induva allora stava quì tuttu a notte. Hè impurtante chì a luz di luna si mette nantu à questu. In a matina, pigliate un pinu, strintaghju in a manu diritta è 7 piace volte à a trama di u patru di u male:

"In u regnu di u seculu, in u trentimatimu esistenti hè una porta, detras d'una porta un casonu, nantu à un casonu chì u zuccherinu abbiatu s'assine, u me restu hè guardatu. A tagghja hè sbagliata in a manu dritta, u scudu largu in a manca. A spea di i mio nimici di mè caccia, u scudo tutte a mo pace. Quale hè chì vi cuncernate cun u male, strughjera nantu à a punta, chì u casticà a feriteia nantu à mè, u ghjuridore tornarà. E mo parolle sò veri è veru. Cusì sò!

Ogni matina, vai à travaglià, aghjunghjenu a maschera pin à l'internu di a robba vicinu à u core.

Cumu fà u trattatu bè trattatu - una cuspirazione

Grazie à un ritu simplici, pudete cambià in modu di radicalità l'attitudini di u capu è rinfriscà a so supportu, chì u sicuru averebbe pirmettisce à avanà in a scola di a carriera. Per fà questu, avete bisognu di piglià qualcosa di u patronu, per esempiu, pò esse un calendariu regulaire da u so scrivania o un documentu cù una signatura. Inoltre, avete da preparà una candela negra.

U rituali si deve esse spentu sola in a notte. Pudete un elementu di capu in l'incineratore. Accumincia a leghje una cuspirra contra u patronu:

"Ci hè un arbre chì cresce in l'isula, hà fiori bianchi è negru, i frutti sò dolci è amari, e foglie sò freschi è sechi".

Dopu à quessa, chjama a cannila negra è seguita:

"E fiorite fiori fiori, fossi scatuli rotteri, foglie seques traspremenu u ventu secu".

U primu passu hè di mette a candela nantu à u focu è dopu chì credendu, dì:

"Un arburu cresce in una isula distanti. À questu i frutti sò dolci, i fiori sò bianchi, i foglie freschi - bellezza è grazia. Allora u servitore (nomu) hè oghji misericurdiale per mè, generoso, amatu, di parlà dolce, ùn ùn dì micca à quellu chì mi rende.

Ricevule periodicu lea u preghjudiziu nantu à a salute di u capu. Fate megliu nantu à una candela bianca.

Conspirazione fierida di un bossu ferenu

Se a testa hè spessu persuada, pudete fà un ritu simplice. Per ellu, preparanu una piccula plate è u sali. In u cuntainteru dispostu, pusonu setti pezzi di salinu è dicenu ste parolle:

"U salinu è u sali, pigliate cun voi penseri sò mali, ma parolle finessi. Fate resinzione è còllera. Amen ".

Dopu quì, viaghja in u salinu in a vicinanza di l'intrata à l'urganizazione induve si travaglia, davanti à l'uffiziu di u capu, è in i cantini di l'uffiziu. Hè impurtante chì nimu vedi sti azzioni.