Mètichi visuale di l'insignamentu

À u cori di i mètudi pedagogichi assai populari cum'è u metudu Montessori, u metudu di l'scola Waldorf, si trova primura u principiu di a chiarità. Metudi praticali è visuale di l'insignamentu sò duminati à dà u zitellu ùn solu l'idea di u fenomenu studiatu, ma ancu l'esperienza di cuntattu cù questu.

Caratteristiche di metudi di pruduzzioni visuale

I mètti visuale di l'insignamentu sò dirigiti à a cunnuscenza visualmente sensuale di i studienti cù u mondu objettivu, i fenomeni di u mondu, etc. In questu metu, sò distinti dui subspecies principali:

À u mumentu, i metudii pratichi di a struzzioni sò intesi à sviluppà i cumpetenzi pratichi di u studientu durante a realizazione di varii cumerci (travagliu in laburatoriu, travagliu praticu, participazione à i ghjutivi didactic).

Mètichi visivi di l'insignamentu di i pre-ikastola sò u megliu modu d'interessà un zitellu cù un subjecte studiatu. Utilizendu micca, u maestru ùn solu parra di un fenomenu, ma ancu dimustrà a so imatge.

Hè l'aiuti visuale (in particulare, se un zitellu ùn pò micca solu l'apparenza, ma ancu pruduceranu certu tipu d'attività cù elli) diventenu i principali di l'insignamentu in quelli sistemi pedagogichi.

Games using visual aids

"Scene rotte"

Azii visuale: 10 prisme, chì si sò varii in altitudine di l'altri, a basa hè 5x15 cm, l'altura di u prismu più altu hè di 10 cm, u puntu più di 1 cm.

U cursu di u ghjocu. U maestru suggerisce chì i zitelli creanu una scala, pusendu i prismu in modu, annunzendu i so altu. In casu di difficultà, u maestru compara i prismma indè in altitudine. Dopu quì, i zitelli spartate micca, è u capimaghiu passa un passu è cambia à l'altri. Unu di i zitelli chì diciarà chì induve l'staircase hè "rotta" diventa u capu.

"Chi ha cambiatu?"

U modu visual: formi tridimensionale e geomtrici fissi.

U cursu di u ghjocu. U maestru cun l'aiutu di i zitelli custruisce nantu à a tavula una struttura o patronu di forme geomettichi. Un zitellu abbandono a tavula è si distesa. À questu tempu in u palazzu qualcosa hè cambiatu. À u signariu di l'educatore, u zitellu retorna è determina ciò chì hà cambiatu: ellu nomene e forme è u so postu.

"Chì cascu?"

Azii visivii: cinque boxes, a dimensione di u qual'e anu gradualmente minimizatu. Sets di jucuri, 5 matriziotti, 5 ringie di a piramide, 5 cazzi, 5 betori. A dimensioni di ghjucarii anu gradualmentu diminuì.

U cursu di u ghjocu. L'educatore divide un gruppu di zitelli in 5 sottogruppi è si metteanu vicinu à un rugu induve tutti i ghjucati ghjunsenu alterativamente. Ogni subgruppu hè attribuitu una casella è u caretaker li pregunta: "Quale hè u più grande? À quale hè menu? Quale hè menu? Quale hè a più chjuca? "U più grande ghjuguu duveranu esse messi in a più grande caixa, i più chjucchi in u più chjucu, etc. U zitellu ponnu furmà i jucuri mischju è i mette in a casetta ghjustu. Dopu chì a cumpagnia hè cumplettata, u maestru cuntrolla a correcità di a so esicuzzioni è se l'uggetti ùn sò micca stampati apposta, compara l'oggetti unu unu per una cù l'altru.