Inoculazione di varicedda

Varicella, o a varicchia - hè una di e maiò malati infizziosi di "infancia". Parechji parenti cunzidenu di sta malatia per esse inesibbe completamentu, mentri àutri, anu cuntrariu, sò interessate in i medichi, per esse una vacuna per a varicallu. Sta vaccineghja esiste in veramente, è a maiò maggiuri muderni anu inclinati à crede chì si deve esse realizatu.

U virus di a varicedda hè assai imprevisible, è e consiguienti di a malatia pò esse assai seria, sia in zitiddina è particularmente in adulti.

Stu virus, dopu avè addivatu in u corpu umanu, resta in i termichi nervi for many years. Dopu, hè capacitu per causà episodiu recurrenti di l'herpes zoster, ancu micca una malatìa assai piacevuli. Inoltre, u virus da variceta, cum'è u virus rubella , cuntribuiscenu à u sviluppu di eterezii cumunità immune di u lupus erythematatosus o diabetes mellitus. Sì una donna pregnant si oghje cù a varicule, u virus in utero incidiu u fugliu, causendu numulu anomali in anomali di u sviluppu.

Finalmente, luntanu da tutti i persone, a varicedda pò passà facilmente. In certi casi, sta maladie hè accumpagnata da una rising temperature increiblemente elevata, chì pò pruvucà rampi è altre seria cunsiquenzi.

In questu articulu, vi diceremu di l'età à u quale hè megliu di vaccinate un zitellu in contru à sta maladie, è se si a vaccina di varlegrafia hè fatta pè adulti.

Quandu sò vaccinati contra a varicedda?

In Moscu, una vaccinazione contra a variceta hè statu introduttu in u calendariu di vaccination regiunale. Sicondu stu schedariu, i zitelli più di dui anni, chì ùn anu micca avutu varità, sò amministrati una vacuna di fabricazione japonesa Okavaks.

Intantu, in a maiò parte di e regioni di a Federazione Russa è altri paesi, in particulare, l'Ucrania, i zitelli ponnu è vaccinate contra a variculturale solu cù un costu addizioru à a dumanda di i so genitori. In questu casu, pudete vaccinate qualsiasi zitellu chì hè di 1 annu è chì ùn hà micca avutu prima u virus.

Per i zitelli più di l'età di una sola appricazzioni di a vacca Okavaks, o di l'intricazzioni dumila di a varula belga Varilrix. L'intervalu tra u stadiu di a vaccinazione in stu casu duveria esse da 1,5 a 3 mesi. Per impediscenu a maladie in adulti, a vacuna hè ancu amministrata una volta, à a dumanda di u paci, invechje di a so età.

Inoltre, a variulina Varilrix hè utilizzata per a profilaxis di emergenza di varicella in casu d'infizzioni cun u virus da a varicedda. In questa situazione, a vacuna hè fatta una volta, micca più tardi 72 ore dopu u cuntattu cù u malu persona.

A durazione di a vaccinazione da a varicchia hè assai grande - hè di circa 20 anni. Cusì, ùn hà micca bisognu di tantu tempu per u fattu chì u zitellu hà da malàvule cù a varicedda.

Chì cumpurtachju pò esse dopu a vaccinazione?

A maiò parte di l'adulte è i zitelli soffrenu una vacuna contra a variceta in casi imperceptible. In ogni casu raru, l'effetti di sta vacca hè sempre evidenze, ma pò esse sentu solu da 7 à 21 ghjorni da a vaccinazione.

Possibili manifestazioni di a reazzioni per a vaccina:

Pudemu a variculturale dopu a vaccinazione?

A probabilità di sviluppà a varicallu dopu a vaccinazione da a varugna hè insignificante. Questu hè più di u 1%. In ogni casu, si deve esse cunsideratu chì nisuna vaccinazione pò prutege a malatia 100%.

A vaccina di emergenza dopu à cuntattu cù una varicedda pò esse efficace in u 90% di i casi, se hè fatta in modu puntuale.