Diarrea in embarrassi tardi

A volte l'u tempu d'aghjustà per u zitellu hè epplantatu da prublemi chì si sorgienu cù a salute di a futura mamma. Per esempiu, unu di i prublemi chì ponu attruvaranu una donna in ogni tempu, pò esse diarrea, chì a maiò parte di a vita di u ghjornu hè chjamatu diarrea. Questu hè un fasciu veloci, chì hè carattarizatu da un mudellu in a so cuerenza. Avete sapè quale puderia causà tali cambiamenti in u corpu è cumu per trattà cun elli. Dopu à tutti, in certi casi, a diarrea pò esse un sintomu di patologii, cum'è puru causà a desidratazione.

Cause di dicirrea durante a gravidanza in i periodi più tardi

In i primi simane di gestazione, un problema hè di solitu causatu da riurganizazione hormonal, è indican ancu una toxicosis. Per a seconda mità di u gravidenza i seguenti razze sò tìpichi:

U duttore puderà stabilisce a causa precisa di u disordine di a catedra. Perchè ùn abbia da esse contactatu cù un problema cusì delicatu.

Trattamentu di a diarrea in a gravidenza in una data dopu

Ùn fate micca decisione nantu à piglià a medicazione. Dopu tuttu, per i femini in partire, assai medicazione sò micca cunsigliatu.

Prima di tutte e cose, l'expectante mamma debite scaricà u sistema digestivu cù a dieta. Hè necessariu escludiri i frutti, l'alimenti grassunati, l'alimentari chì anu un effettu pienu. Avete bisognu di manghjà spessu, ma pocu à pocu. Hè utile per vìviri kissel, tavulini, cumposti (micca di frutti secchi).

Inoltre, una donna po travatjate alcuni sorbenti. Pò esse attivatu carbone, Enterosgel.

Dopu à trenta ghjorni, pudete piglià Imodium, Loperamide. Ma sti drogu sò contraindicati in casu d'infezzione intestinali. Se a voglia di a vintura di ghjucà dopu à a vintesa dopu adurata cù una vucazione, hè cunsigliu per bevi Regidron o solu solu salina. A tali stigazione serà aiutà à mantene l'acqua è u balistu elettrolitè.

Se u disordine hè causatu da una infezzjoni intestinali, una droga antimicrobiale Nyfuroxazide pò esse prescritta. Ma, novu, a medicina si deve esse prescritata da un medico, è l'auto-medicazione pò dannu a mamma è à u filippu futuru.