Pisa - attraversu

Pise hè una di e cità chì simbulizanu l'Italia turistica à a par cù Roma, Veneza, Milano è Nàpuli. In più di a famosa torre caduta, in Pisa, sò parechje altre persunaggi interessanti, chì seranu discututi in stu articulu.

A cità di Pisa hè situata à u pintu di Arno River. Ogni sera, u so terraplante hè incheru cù centu dinò i visitori di a cità è i abitanti lucali in l'admirazione di i biddizzi di u fiume maravigliu. À i so banca pudete vedere numerosi castelli, torreggii è chjese, è aghjunghjenu questa zona un incantu veramente italiano, è à traversu u fiume Arno, ponu arcu ponti. Ma a maiò parte di i turisti in Pisa ponu esse truvatu in l'area di a Piazza di Miraculi, dopu à tuttu quì ci sò tutti i viaghji più populari di questa cità.

Cattedrale di Pisa

A piazza centrale in Pisa hè ancu spessu chjamata Sobornaya, perchè un unicu monumentu di l'architettura - a catedrale di Pisa. Stu palcuscenu fù unu tempiu designatu da l'architettu Reinaldo in modu cusì per rinfriscà a grandezza di a repubblica di Pisa, famosa in u Medievu per a relazioni di u marzu chì unificonu u mondu sanu. Oghje pudemu amparà l'inormessu mistieru di stili di culte è eranu (bizantini, normi, primi cristiani è ancu elementi arabi), intricati capimuni in questa struttura magnifica tempesta. Dante intramu, a catedrale ùn hè micca menu bonu ca l'esternu: hà a forma di una croce catòlica, è a so rich decorazione amaze l'imaginazione. Quì pudete truvà diverse opere di scultura e sculture italiani medievali. A cattidrali stessu hè dedicatu à l'Assunzioni di a Vergine.

Torre Piacenza di Pisa

A torre, hè ancu u campanile - questu hè probabilmente a fita più famosa di a cità. A so custruzzione hè stata cuminciata in u 1173, ma prestu per a subsidenza di a terra a torra, da quì hè solu un edifici di trepenti, cuminciò à dàchju è a cessione hè stata vista. Solu un seculu dopu, u campanile hè decisu di finisce, ma a custruzzione si cumpienu solu in u seculu XIV. Hè quì chì u famusu pizane Galileo Galilei hà realizatu i so sperimenti in u campu di a caduta. Oghje, a torre hè aperta per visitazioni gratuiti, è da i so galleri, u visitore pò admira a vista di a cità. A torre inclinada di Pisa hè furnise cù una retroilluminazione, chì ferma bella à a notte. Per infurmazioni, l'altura di a torre hè di 56,7 m, è l'angulu di a so inclinazione hè di 3 ° 54 ', è a famosa torre caduta cuntensenu à tilt lentamente. U mutivu di questa hè a cumuzzioni specifica di u sughjettu sottu a struttura.

Ùn vi scurdate di visità a Cattidrali di u Duomo, chì, à causa di a pupulazione di u so campanile, i turisti ùn anu avutu menu attenzione chì a torre più cascata.

Baptistère, Pisa

Cosa àutru interessante pò vedà mentre à Pisa? Di sicuru, questu hè u famusu battisteria di Pisa, chì hè l'ogettivi legittimi di u patrimoniu culturale mundiale. A fonte di stu battiserbu hè cusì grande chì parechji adulti ponu esse sitichi simultaneamente. Hè urganizata è cuntene in u centru una scultura di bronzu di u Giovanni Battista. U battistero di San Giovanni (quellu ghjornu, Giovanni Battista) hè a più grande in tuttu l'Italia.

U burlatu di u battistu, da a so struttura unica, hà effetti interessanti acustiche. Parechji peregrinu sò vinuti solu per esse à u "sonu" di u battistettu di Pisa, anche u fattu chì l'internu di u battistero ùn hè micca un valore culturale speciale.