A logħob di ghjochi per i zitelli

U ghjocu hè un capu in a zitella in a prighjera, ma cum'è una persona cresce, u ghjocu segue in a so vita. I pupulami anu piace ancu ghjucà, solu u cuntenutu di i cambiamenti di ghjoculi, e regule saranu più complicati. Sò assai utile sò i ghjoculi in l'aia aperta, chì ùn solu permettenu à urganizà u tempu liberu, ma dinò di cuntribuiscenu à a salute è u sviluppu fisicu di un organu crisanti.

I ghjocelli esterni per i zitelli sò diventati in sportu è mobile. Partiti mubilitali individuali pò avè un aspettu intellettuale o creativo

I fioriti sportivi per i zitelli

I partiti sportivi sò intrattenuti à migliurà certe qualità, cum'è a destreza, forza, velocità, etc., è l'educazione di e qualità mudale è forte. Ogni sportu spartutu diretto urganizate a creazione di certe cundizioni: per u bascu, i cesti sò nicissati, per voiu - una scorcia di riti, per u football - per porte, per tennis di mesa - una table specie. Ma ci sò una serie di ghjoculi cù solu un spaziu ghjucatu. Eccu u badmuninu , i cità, u voleviu beach .

I giochi per i giovani

Ci hè parechje divertenti ghjoculi per l'adulescenti chì possite micca senza paraphernalia o l'impreme minimu d'articuli improvised. Questi ghjoculi sò ideali per un gran gruppu di adulescenti, è per un pocu nimu di participanti. I vostri zitelli chì anu riposu in campi di salute di i zitelli, sanatorii, è giustu passà u so tempu di tempu in u patiu, cù una vuluntà di participà à elli.

Formi

U numaru di participanti hè assai diffirenti, senza capacità supplementari. I partituri in u ghjocu sò spartuti in parechji. U facilitadoru ci introduciu à un ghjocu di figuri, per esempiu, "Waltz" - a coppula diventa cum'è partinariati in ballu, "Gnomes" - crouch face à face, mani tenente, etc. Tutte numate sò stati nomi curturi è cumprumanti. U so numeru hè 6-10. In u prucessu di u ghjocu, u capimacherà chjamà a figura, è tutti i pareti rapprisentanu rapidamente, chì sbagghia, missa una volta o realice un capitu di pena. Un concorsu pò esse duvutu à identificà a coppia più attenti.

Rank

Cum'è crià i zitelli u ghjocu "puntu". Partecipanti di u ghjocu rializà a custruzione in una fila basata cù e diverse caratteristiche, per esempiu, in ordine alfabeticu in a prima lettera di u nome o appiccicatu, in a data di nascita di Ghjinnaghju à Dicembre, nantu à u culore di i capelli da u livellu à u più spuroso. Pudete pensate di altre cundizioni di a custruzione. Cù un gran numaru di participanti, pudete sparghje in dui gruppi è urganizà a cumpetizione, chì squadra hè più attente è organizzata.

Chain of movements

Pudete ancu ghjucà un grande gruppu. U primu figliolu mostra u muvimentu, a seconda ripeti è aghjusta u so propiu, a terza una successivamente mostra a dui movimenti anticipi è aghjunghjenu a so propiu, perchè u ghjocu dura finu à chì qualchissia falla un sbagliu.

Cistella frutta

I partituri sò disposti in un circhiu, è u numaru di certi posti hè un menu menu di i zitelli. Basatu nantu à u culore di i vistimenti sò diventati in "prugna" - in vistiti blu, "manzili" - in issi rossi è rosa, "uva" - in verde, "perez" - in giallu, etc. Cumminciò, chì ùn ùn hà micca un locu, chjamanu, per esempiu, "Cogli!" Tutte "prugna" ci anu da scambià prestu, è u pruduttore stessu prova da occupà qualcosa di i vacanti. À quale u locu ùn caduta, ellu stessu diventa una guida. Se u chjucu chjama "Fruit!", Allora tutti i participanti di u ghjocu deve cambià i locu.

Pudete urganizà ghjochi interessanti per i zitelli cun u ballu.

Dui pilami

Avete bisognu di dui pilami di culuri diffirenti. Un simbolizza a terra, l'altru - acqua. Ogni balli sò ghjittati in u ghjocu à u stessu tempu. Quellu chì hà pigliatu u "terre" dite chì u nome di l'animali di a terra, è hà pigliatu l'"acqua" - un cacciadore marina o fiumu. Ci sò varianti di u ghjocu, per esempiu, una sola bola ghjè in paese, l'altre per i cità, etc.

Aghjugna l'ogetti per i zitelli maturati, aiuta à channel energy à un canciu pusitivu. Un adulescente busyu cun una attività interessanti hè improbabile di fumà, edite l'alcool, camminava senza euru à a cità.