Cunnizza di billeterra cù e so mani

U Pellu hè un material noble è più caru, travagliu cù quale ùn pò micca esse ditte. Per ùn spolverà u cut, hè bisognu di cunnosce i reguli basi di travaglià cù questu materiale. In questa classa maestra avemu dettu a manera di fà da a to pelle una purta semplice è practica chì pò esse disprata in una sacchju, cintura o ancu in u collu. Ùn hè bisognu à acquistà u coiu in a tenda. Pudete aduprà e cose chì anu serve u so propiu (bootlegs, sacchetti, guanti, etc.). U mudellu hè assai simplice, perchè ancu un novu putevi puderà coscia un accessori di moda. Cusì, cusemu a billetina da a pelle cù i nostri mani.

Avemu bisognu:

  1. Accuminciamu cu lu patronu di un purse di cuir. Aumente à u duminiu impostu, stampate è tagliatu.
  2. Trasferisce u mudellu resultanti à a parte sottu di a pelle, cercle u manicu è tagliatu, senza scurdà di fà un pocu milimetri di materiale nantu à e cuncessione.
  3. Fasce a parte rializatu à a mità, è piglià a stitching. Move da u primu puntu A à u sicondu. Scrivite u latu è fondu di a purse. Rindite u listessu cosa in l 'altra parte, cuscendu a parte di u liceu trà i dui punti B. Per simplificà u travagliu, utilice un chocale.
  4. Quandu i costi sò stati, trasfurmate u pruduttu à u fronte. À ogni latu, cose un sotate di metalli è a billetula. Hè necessariu per attache un manicu, cù quale serà più piacevule per vèstinu un accessori.
  5. Tagliate a pelle à strisce strisce (questu quì si piglià sei di elli). Pigliate trè tezzii in un anellu di metallo è tena a pigtail. Questa dettagliu vi pare più uriginale, se cullate una peddi di parechji culori. A durata di i penziuli deve esse determinate nantu à u vostru propiu. Inoltri, fate un segundu pezzu per a purse. Per riflettà i fini, usa un cartafone di carta.
  6. Cuscini un buttone in a billetula, è fate i manichi cun un latinu traversu i vignettu. L'asciutti di u liceu pò esse tagliatu à u tulu dumandatu, ma in questu forma l'accessori in parechje persone.
  7. A nostra billetera hè pronta, ma se sè una ragazza grassa chì ùn hè micca teme di spirimintazioni, pudete décorate u pruduttu cù perle, piume, perle.

Se cresce u patronu è allargate u manicu, da quì a billeterera di coghju puderà rimpiazzà a petite fugliale di corpu cù u corpu, chì oghje sò in altizza di a moda.

Inoltre, pudete cose una bella purta di u coiu.