Curtains in una finestra petite

I purteri nantu à i vitugliieri sò scelte in visu à u fattu chì avianu sustinuveranu a penetrazione di a luz di ghjornu, chì hè limitata à u bigliettu di a finestra. À visualmente, u grandezza di a finestra petite pari più grande, puderete aduprà curtains grandi, sguardi nantu à i verticuli vertichi, righjunghjendu u pianu è una cornice di ceppa . Questa scelta di cortina hè adattata in casu hè una finestra di a stanza.

I puritani cù un lambrechinu nantu à una petite finestra vi uttene à visualmente espansione e dimensioni di l'apertura di a finestra, a cornice hè stata necessaria esse più larga ca u quadru. U tissu, invece di ligge: sita, chintz, cambric. Lambrequin, essendu un elementu decoratore di moda, aghjunghjera una cortina di l'incantu è portanu l'individuali à u disignu di l'internu di a stanza.

À u vitrughju, se ci sò parechje in l'abitazione, i cortini romane sò più adattati, sò pratichi è faciuli. Scelta l'avè intrattene in sintonia cù u culore principale di l'abitazione, o u tonu hè più ligiu.

Curtains in the living room, kitchen, hallway

Una piccula finestra in a cucina hè ancu perfetta per i cortini romani, soprattuttu s'ellu a finestra hè una curta distanza da a stufa è i cortini longi ùn sera incunificata.

U salottu, cum'è u passaghju, hè un tipu di visità di carta di l'abitazioni, a decorazione interiore duveranu esemplazione particulari. Se ci sò chjassi altri in u salottu, i cortini nantu à elli devenu cumu e so dimensioni è portanu lu lussu in a stanza. Per questu fiancu, i tessuti di i lustrule di lumicinu sò megliu adattati, i cortini avianu bisognu sottu à u tettu è colne à u pianu.

I puritani in u vitrughju in u corridor ùn deve micca esdu, hè megliu per utilizà un designu lacunatu. Ettore veramente in i finestri in i stufa di tissuti di corridor, fete per ordine, chì currispundenu stretchendu a larghezza di a finestra. Aduprendu ancu per a finestri in i curtains di corridor, cutte simplici, cù un patrone geomtricu o fugliali, a larga ottima chì sarà nantu à u sillà di a finestra.