Molluscumi contagiali in i zitelli - trattamentu

Molluscum contagioso hè una malatia virali di a pelle chì si trova in a zitella. U so periculu per l'altri hè in a via di a trasmissioni di l'infezzione - per a modu domestica in cuntattu corpusicu. Cusì, hè assai impurtante per isulà u zitellu da i molusciuti da altri figlioli in modu per evitari un contactu cunsevule. Spessu caccia di molusgiu pò esse in piscina pùbblica.

A non vigilazione di e regule di l'higiene persunale pò aiuta ancu à u sviluppu di u molluscum contagiosum.

Molluscum contagiosum: sintomi

Comu regula, u zitellu ùn speria micca u dolore. In rarus cases, ci pò esse una sensation ardente è prucima. In ogni modu, nantu à u so corpu pò esse truvatu rashes in forma di densi nòguli rosati, cù pressione chì hè pussibule insulà un liquidu di mushy. U moluscu pò esse situatu in ogni parte di u corpu di u zitellu: abdomen, faccia, collu, membri. In questu casu, i so moluschi raramente supere a grandilanza di una pea.

I sintomi di a malatia si ponu osservà durante quattru anni. In u casu di una immunità suficientemente forte in un zitellu, i moluschi pò spiscinu nantu à u so propiu in un annu senza l'interventu da i duttori.

Pìglia i noduli prumove a diffusioni di u virus in tuttu u corpu. Per quessa, hè particularmente impurtante ùn permettenu micca à u zitellu à scarrafiure i noduli furmati nantu à a pelle per esse per un prucessu infieraturu.

Cumu tratta i moluschi in i zitelli?

U trattamentu di i moluschi hè realizatu da un dermatistu in una perizia ambulatoriu.

À a casa, pudete riduce u risicu di u mollusku sparghjendu u corpu cù l'aiutu di l'agenti antivirali, immunoimmumulatori. In ogni casu, si deve esse ricordati chì u risultatu auturectricu ùn pò guariscenu a molluscum contagiosum sèmpricatu, postu chì sta seria malatie virale necessa un vigilamentu curatu da u duttore. Ùn hè micca difficiule di cunfundà un molusgiu cù un tumore di a pelle, quandu l'assistenza medica deve esse furnitu immediatamenti.

Si i moluschi sò truvati in i zitelli, u trattamentu hè di sguassà e trattà a superficia di a pelle cù l'agents antisépti.

Cumu scuprerà i cibo di un zitellu?

Semplimentu di u molluscum contagiosum in i zitelli hè pussibuli uttene i seguenti:

L'eliminazione di u molluscum contagiosum in i zitelli per u laser hè u metu effettuumentu più sicuru di u trattamentu in a zitella. A prucedura hè assicureghja senza pinioni è ùn ùn mancani micca cicati o cicati visibili nantu à a pelle. U trattamentu laser ùn impone un cambiamentu di u modellu di u zitellu, perchè stu mètudu hè più preziosu in u trattamentu di i moluschi.

Hè ancu possibbili per sguassà i moluschi per esposizione à u nitrogenu lituu, chì cunsultate chì u tessulu di i nòguli è i so cuntenuti sò distrutte. A prucedimentu ùn prupone micca cumpressione di cumpetizione è ùn manca micca esempiu speciale.

Molluscum contagiosum in i zitelli: trattamentu cù rimedii folkiati

  1. U rimediu pupulari più effittivu per u trattamentu di u molluscum contagiosum hè l'infuzione di successione. Per un vetru d'acqua fogera pigliate dui cullizzioni di un giorno è cocilu nantu à un focu per 15 minuti. Dopu à questu, hè bisognu di insista à a misura resultante durante 40 minuti. Dopu a preparazione di l'infuzione, prucessanu l'superficie affettata di a pelle di u babbu trè volte à ghjornu. À u listessu tempu, unu deve tastate da i prucessi di l'acqua. Cù u prucessu dilettante di a pelle, i mariscoli pò passà per una settimana.
  2. Tintura di eucalyptus o calendula hè ancu un'utilismu terapicu in a presenza di u molluscum contagiosum.

Ùn impaste e lezioni existente, perchè in stu casu, u risicu di infezzjoni in a ferita hè crescente.

Perchè a più grandi possibili di catturà u molluscum contagiosum hè nutatu in a zitiddina, quantu sempre pussibule, u zitellu deve esse studiatu per l'absenza di rashes estranei nantu à a pelle di u zitellu.