A malatia di a radiazione aguda

A malatia di a radiazione aguda combina sintomi di u danni di u corpu, si manifisteghja per via di una sola esposizione a l'esposizione radiationi, chì a dosa supera un gris. A quantità assorbita da u corpu di radiazione determina una forma caracterizata da i so peculiarità propria di percolazione.

Sìmbuli di malatia di a radiazione aguda

A natura di a manifestazione di a malatia hè influinuta da a scena chì a patologia hè oghje. Cunsiderate e quattru periudi di malatia di a radiazione aguda:

1. Li primi signali chì sorgee da parechje persone dopu avè passatu attraversu u corpu di i dosi radiationi sò:

Dopu un minutu quelli signali scalculendu pocu.

2. Aghjunghje u scontru sussente, a durazione di quale hè di dui à trè simane. Leukocitosi in a seconda volta fa batta in leukopenia, trombocitopenia si sviluppa è anèmia (anemia) eventualmente.

3. Sta stampa si manifesta in u rapidu deterioru di a cundizione di u paci. Quì ci sò questi signali di malatia di a radiazione aguda:

Dopu stu stadiu, a probabilità di un'esèrcitu fatal hè altu dovutu a sepsi , diathesis hemorragica, prucessi necroti o avvilinamentu di u corpu.

4. In casi terribili cases, a ricuperazione sarà. A temperatura sopra, e scumparte sparanu, ci hè una mellura generale in u statu di salute.

Epidimiose di malatia di a radiazione aguda

Eliminazione tutti i sintomi, puderete preparà a fase di recuperazione. Qualchì tempu ci hè una astenia. E persone chì soffrenu di sta maladie anu u risicu di catturà i cataratte. À gradu leve, u pronostia hè generale favurèvule, ma ancu un trattamentu complexu attivu ùn hè micca incapaci à affruntà cun una malatia seria.

Gradi di malatia di a radiazione aguda

A natura di u cursu di a malatia hè ancu influenzatu da a quantità à quale l'irradiazione era forte, è quantu a dosa era.

Forma intestinali di malatia di radiazione aguda

Ci hè una scunfitta, quand'elle prupone una dosa umana di deci à vinti grisa. A funzione di stu diploma hè a morte di e cuttuli funziona u tessulu epiteliale di u budinu. Per quessa, l'impurtante di l'acqua da u lumen di u intestinu hè indulxitu. Questu cunzientu addiventa a causa di a desidratazione. U risicu di a penetrazione di sustanzi tossicali è di a contaminazione cù e battè hè ancu significativamente aumentatu.

A Variità Toxicità

Sta malatìa si forma quandu vi ricevi a radiazione in u volumu di 20 à 50 grisgi. In questu casu, ci hè una malfunzione in u prublema di pruduzzione di u sangue à u core, u so edema, u risultatu di quale hè a morte.

Forme cerebrale

Sta forma hè carattarizata da i danni à u corpu da una dosi irradiati di più di 50 Gy. U stadiu accade à a morte di i celi di u sistema nervu.

Trattamentu di malatia di a radiazione aguda

U trattamentu hè carattarizatu da a intensità di l'irradiazione. Per quessa, a terapia deve currettamente currisponde natura di u prucessu patologicu. A lotta contra a patologicu in u primu stadiu facilita a suppressione di u vòmitu per l'intruduzioni di e medicina mediatevuli, è ancu l'usu di sustitutu di plasma per a desidratazioni.

Per impidiscia u risicu di infezzjoni, i pazjenti sò isolati. I Crivi intinnjati pà l'accolta di i pazienti sò sterilizzati è trattati cù cumpunimenti bactericidali.

Inoltre u trattamentu hè custituitu à a terapia d'antibiotici cù l'usu di drogi di una larga varietà di effetti. Dopu avè identifiendu u patogenu, prescriva droghe particulare per l'eliminazione.

In u casu di lezzioni intestinali, u duttore prescriva un famu. L'acqua hè permessa di vìviri. A durazione di u trattamentu pò esse da una à a una simana è media.